Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Jag tänkte beställa från Dunnis för 1-2 veckor sedan men gjorde en sökning här på FL först. Många verkar missnöjda både över kvalité och små storlekar?

Sedan är det väl samma kläder nu som för ett par veckor sedan? Jag ser inget direkt nytt, snarare att en del av det som fanns då inte finns nu.

• Hallontårta

Tog du den på ett icke-reat plagg?

lingonblad skrev 2008-06-17 09:19:40 följande:
    det funkade med den med 50kr rabatt, men den som va 30% på babyplagg får jag inte fram
  • Hallontårta

moonis och kanonkarro: Okej, nu ångrar jag att jag inte beställde ju! Haha :) Nu finns inte storlekarna kvar. :>

• Hallontårta

Den på 30% rabatt på ett babyplagg? Det är en internetkod för beställning på nätet. (om jag inte missuppfattat det, där anv. iaf jag den)

Värdechecken på 50kr kan du skriva ut.

lingonblad skrev 2008-06-17 14:29:16 följande:
    hallontårta: jag tänkte att jag skulle skriva ut den, men det kanske inte funkar?
  • Hallontårta

Men man kan ju skriva ut den flera gånger. Det står inte att det är max en gång/hushåll eller medlem. :>

leson76 skrev 2008-06-18 19:32:45 följande:
    kupongen gäller vid ett och samma köptillfälle. Är inte det samma sak som endast en gång!!? Lite svårt att "misstolka".Missförstå mig rätt. Jag har själv använt den fler gånger.
  • Hallontårta

Nej det behöver man inte heller. Men man kan inte få pengar tillbaka om saken man köper kostar mindre. :>

lugnåsbo skrev 2008-06-19 08:12:42 följande:
    ja men du måste komma över 50 kronor...
  • Hallontårta

Konstigt, för de ska ju fungera som "pengar", det är ju en värdecheck.

lugnåsbo skrev 2008-06-19 09:32:16 följande:
    inte i n¨ån av dom butiker jag varit i, men det är väl olika som allt annat
  • Hallontårta

Det stod ju att de fyller på sommarrean från och med imorgon:

I morgon, den 25 juni, fyller vi på stora sommarrean i våra butiker med nya varor. Passa på att fynda med upp till 70% rabatt på alla våra avdelningar. Som Clubmedlem får du dessutom ytterligare 20% rabatt på alla nedsatta varor vid ett köptillfälle. Ta med kupongen nedan till din H&M-butik. Erbjudandet gäller till och med 6 juli 2008.

Snorky skrev 2008-06-24 13:16:57 följande:
    jag fick också kupongen på mailen idag. Fast det fanns ju ingenting på hm´s rea som vanligt! Jag var där första readagen och hittade i princip inget... varsin skjorta åt barnen! Jag vill ha minst 20% på hela sortimentet!
  • Hallontårta

Well..själv är jag lite neggo och tror det bara kommer att finnas flickkläder! ;> (som vanligt!!)

Snorky skrev 2008-06-24 15:40:12 följande:
    jag är väl lite väl negativ då jag inte tror det kommer komma nåt vettigt iaf! HIHI!
Svar på tråden Rabattkodstråden