Rabattkodstråden
Jag vet inte om någon är intresserad, men jag fick en kupong från DUKA. Ta 3 reavaror betala för 2.
e2.relationbrand.com/duka/_kupong-sommar_Rea_2008/mail.html
Jag vet inte om någon är intresserad, men jag fick en kupong från DUKA. Ta 3 reavaror betala för 2.
e2.relationbrand.com/duka/_kupong-sommar_Rea_2008/mail.html
Jag tänkte beställa från Dunnis för 1-2 veckor sedan men gjorde en sökning här på FL först. Många verkar missnöjda både över kvalité och små storlekar?
Sedan är det väl samma kläder nu som för ett par veckor sedan? Jag ser inget direkt nytt, snarare att en del av det som fanns då inte finns nu.
Tog du den på ett icke-reat plagg?
moonis och kanonkarro: Okej, nu ångrar jag att jag inte beställde ju! Haha :) Nu finns inte storlekarna kvar. :>
Den på 30% rabatt på ett babyplagg? Det är en internetkod för beställning på nätet. (om jag inte missuppfattat det, där anv. iaf jag den)
Värdechecken på 50kr kan du skriva ut.
Men man kan ju skriva ut den flera gånger. Det står inte att det är max en gång/hushåll eller medlem. :>
Nej det behöver man inte heller. Men man kan inte få pengar tillbaka om saken man köper kostar mindre. :>
Konstigt, för de ska ju fungera som "pengar", det är ju en värdecheck.
Det stod ju att de fyller på sommarrean från och med imorgon:
I morgon, den 25 juni, fyller vi på stora sommarrean i våra butiker med nya varor. Passa på att fynda med upp till 70% rabatt på alla våra avdelningar. Som Clubmedlem får du dessutom ytterligare 20% rabatt på alla nedsatta varor vid ett köptillfälle. Ta med kupongen nedan till din H&M-butik. Erbjudandet gäller till och med 6 juli 2008.
Well..själv är jag lite neggo och tror det bara kommer att finnas flickkläder! ;> (som vanligt!!)