• MeMyself   You

Spricka

Ni som har spruckit, gjorde det ont att sy igen det?
    Kollade på barnmorskorna, och jag tror hon satt och sydde henne...,men hon tittade bara på sin bebis, tänkte inte ens på att hon blev sydd.

• Svar på tråden Spricka
  • Doldis987

Har inte sytt så mycket, men dom lägger lokalbedövning och så har man fullt upp med den nya familjemedlemmen. Men spricker man rejält kan det ju till och med bli operation.

• Jempa L

Bedövningssprutan är den jag har känt av, inget annat.

Storskrutt nov-05, Lillskrutt 9 mars-08.
  • solen13

De sprayade med bedövning innan jag fick bedövningssprutan så jag kände inget.

• Cheshirecat

Nä jag kände inget heller.

• bebbe made in italy

Jag sprack väldigt lite typ 2 cm, dom tsydde 3 stygn. Jag kände inte när dom sydde men den där hemska bedövningssprayen dom sprayade på innan sved som eld den var inte rolig. Sen hade jag nån student som sydde mej så det tog fan 100 år och jag var vrååååålhungrig och ville bara äta från min fina bricka Hemlis

Mamma till världens sötaste lilla docka
  • Valkyriah

Jag sprack mycket både invändigt och utvändigt och blev sydd i ca 1 ½ timme.Bedövningen tog inte på mig och yuckte det gjorde jätteont,kunde tyvärr inte hålla min son under tiden eftersom jag inte kunde ligga still pga smärtan.Nu i efterhand tycker man att jag borde fått en spruta till men just då kände man sig bara rädd och hjälplös och trodde att det skulle vara så.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • MeMyself   You

Men sövde dom inte dig eftersom du sprack så mycke?

Valkyriah skrev 2008-05-03 11:58:33 följande:
    Jag sprack mycket både invändigt och utvändigt och blev sydd i ca 1 ½ timme.Bedövningen tog inte på mig och yuckte det gjorde jätteont,kunde tyvärr inte hålla min son under tiden eftersom jag inte kunde ligga still pga smärtan.Nu i efterhand tycker man att jag borde fått en spruta till men just då kände man sig bara rädd och hjälplös och trodde att det skulle vara så.
  • MeMyself   You

Ni som inte kände nått...är det för att man redan är så sliten...eller vad man ska säga.

• Valkyriah
    MeMyself You skrev 2008-05-03 12:00:30 följande:
    Men sövde dom inte dig eftersom du sprack så mycke?
    Nej,de pratade om det men ansåg väl att det inte behövdes,kanske hade jag spruckit mer än vad de först trodde,jag vet inte.
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Feelfree

Nej jag kände ingenting.
    man märker inte ens att någon sitter o syr ihop en efteråt. Tror nog att de sprutar på någon sorts bedövning, men man är så uppe på rosa moln med sin lilla bebis att ingentng annat bekommer en...

Svar på tråden Spricka