Spricka
Ni som har spruckit, gjorde det ont att sy igen det?
Kollade på barnmorskorna, och jag tror hon satt och sydde henne...,men hon tittade bara på sin bebis, tänkte inte ens på att hon blev sydd.
Ni som har spruckit, gjorde det ont att sy igen det?
Kollade på barnmorskorna, och jag tror hon satt och sydde henne...,men hon tittade bara på sin bebis, tänkte inte ens på att hon blev sydd.
Jag blev klippt, och sprack lite dessutom. Blev sydd med 13 stygn, fick en spruta innan. Kände ingenting. Hade ingen bebis att hålla i, h*n var i akutrummet och jag visste inte ens vilken sort det blev.
att spricka och bli klippt gjorde inte ont, men att bli sydd gjorde ont som helvetet. men vad fan lite får man tåla man har ju faktiskt precis fött ut ett barn
Det allra värsta tyckte jag var när dom heeela jäkla tiden skulle känna om livmodern drog ihop sej, fy fan låt mej vara kände jag bara dom tryckte ju svinhårt och man e rätt öm runt livmodern efter förlossningen om man säger så... Jag var uppe å kissade så kom en sköterska och skulle trycka på magen jag blev som en liten unge, skrek neeeej och spran iväg så hon fick jaga mej. Det var det jobbigaste av allt, föda barn gör jag gärna men låt min mage va efteråt!
Jag sprack, tyckte inte det kändes så mycket att bli sydd men smärtan efteråt när man ska pinka var helvetisk.
Ja man får väl det. Men bli klippt, gjorde inte det ont? Det låter som att det ska göra döont
little mommy skrev 2008-05-03 12:14:53 följande:
Hur gör dom då? Dom känner väl utanpå hoppas jag!
Vad händer om den inte drar ihop sig på en gång.?
bebbe made in italy skrev 2008-05-03 12:17:22 följande:
På mej sved det bara pyttelite när jag kissade, sprack så himla lite så jag var bara öm i underlivet kanske 5 dagar och det var inte mkt, det sved när jag kissade de 4 första dagarna sedan kände jag inget.