Inlägg från: bebbe made in italy |Visa alla inlägg
  • bebbe made in italy

Spricka

Jag sprack väldigt lite typ 2 cm, dom tsydde 3 stygn. Jag kände inte när dom sydde men den där hemska bedövningssprayen dom sprayade på innan sved som eld den var inte rolig. Sen hade jag nån student som sydde mej så det tog fan 100 år och jag var vrååååålhungrig och ville bara äta från min fina bricka Hemlis

Mamma till världens sötaste lilla docka
  • bebbe made in italy
    MeMyself You skrev 2008-05-03 12:01:34 följande:
    Ni som inte kände nått...är det för att man redan är så sliten...eller vad man ska säga.
    Nej jag tycker man är mer känslig i underlivet direkt efter, men själva syningen känns ju inte bara bedövningen. Den brände men sen var man ju bedövad, man får ha lustgas när man syr om man vill men jag var spyfärdig på lustgasen vid det laget så jag avböjde.
  • bebbe made in italy

Det allra värsta tyckte jag var när dom heeela jäkla tiden skulle känna om livmodern drog ihop sej, fy fan låt mej vara kände jag bara dom tryckte ju svinhårt och man e rätt öm runt livmodern efter förlossningen om man säger så... Jag var uppe å kissade så kom en sköterska och skulle trycka på magen jag blev som en liten unge, skrek neeeej och spran iväg så hon fick jaga mej. Det var det jobbigaste av allt, föda barn gör jag gärna men låt min mage va efteråt!

• bebbe made in italy

På mej sved det bara pyttelite när jag kissade, sprack så himla lite så jag var bara öm i underlivet kanske 5 dagar och det var inte mkt, det sved när jag kissade de 4 första dagarna sedan kände jag inget.

• bebbe made in italy
    MeMyself You skrev 2008-05-03 12:22:02 följande:
    Hur gör dom då? Dom känner väl utanpå hoppas jag!Vad händer om den inte drar ihop sig på en gång.?bebbe made in italy skrev 2008-05-03 12:17:22 följande:
    Dom trycker väldigt hårt på utsidan dom gör det kanske 5 ggr med mellanrum, om inte livmodern drar ihop sig får man en spruta men den gör oftast det utan problem. Det är bara så jobbigt när man genomgått en FL, sytt och bara vill bli lämnad IFRED och så skall dom klämma och trycka jag hatade det verkligen!!!
Svar på tråden Spricka