• Stormis

Mutsy del 7

Välkomna alla Mutsy-ägare, veteraner & rookies.

Tidigare trådar:
    Magnifika Mutsy-mammor: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8500228.html
    Mutsy-mammor: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m13718628.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m16800510.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m20094057.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m23254786.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m26456100.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29309304.html

Officiell hemsida: www.mutsy.com

FAQ ? här hitter ni svaren på de vanligaste frågorna:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29309212.html

Känn dig välkommen att ställa vilken fråga du vill så försöker vi hjälpa varandra; ägare eller wannabies!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-08 15:04
    Ny uppdaterad FAQ-tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33406854.html

• Svar på tråden Mutsy del 7
  • xxSilvaxx

Bra initiativ tycker jag

• Smultronhjärta

Följer med nya tråden! Ska ju beställa Spidern nu vilken dag som helst -måste bara bestämma färg -har ju hört ryktas att de är tokstarka i färgerna fast det kan ju va lite tufft *svammel* Jaja lutar åt en ocean iaf

• Forsea

Tja jag hänger som vanligt på....Mutsy forever

• gndl

Nu har vi fått leveransbesked om vår Slider, preliminärt v 22, så om det blir hyfsat i närheten av det är det betydligt snabbare än beräknat. Blir till att övningsköra i ett antal veckor i så fall!

Bra initiativ att starta ny tråd Stormis..

• Simonsmami

Hej

I sommar ska jag beställa en 4-rider från ping-pong. Vet ngn vad frakten går på?

• Smultronhjärta
    Simonsmami skrev 2008-05-02 15:40:27 följande:
    HejI sommar ska jag beställa en 4-rider från ping-pong. Vet ngn vad frakten går på?
    Beställer man en komplett vagn brukar man komma över 300 euro vilket är gränsen för att få fraktfritt från pingpong, mellan 150-300 euro kostar frakten 6,25 euro och under 150 euro är det så naturligtvis dyrare men exakt kommer jag inte ihåg nu...
  • Simonsmami
    Svar på #6
    Skönt med billig eller gratis frakt då! LÄngtar efter att få beställa vagnen men är bara i v17 så jag får ge mig till tåls lite...
  • HaltaLotta

Hoohooo i stugan! Jag trodde att Mutsy tråden dött ut.... hade försvunnit från mina favvisar, o när jag har söt efter den så har jag (konstigt nog) inte hittat!

Aja, nu har jag hittat hit iaf!

Har ju just börjat använda min 4rider som jag köpte till min bebis i magen förra sommaren! Me love it! FAst har sett att det kommit nytt från Mutsy med! Fanns en del där jag också kunde tänka mig!

• Stormis

Ottisen:
    Välkommen tillbaka!

• HaltaLotta

Stormis---> Man tackar man tackar!

Kanske en boring fråga, men vad har ni för modeller på mutsy då? *nyfiken* minnet sviker sedan sist jag va med

Jag har ju som sagt var en 4rider light.... är nöjd, även om det finns vissa saker jag hade velat ha annorlunda med vagnen.... men man kan inte få allt!

Svar på tråden Mutsy del 7