Vi som knipit färdigt del 2
Nu har jag hittat hit också. Var på valborgsfirande igår utanför stan och visade upp vår dotter för min mans alla gamla kompisar hemifrån (där han växte upp). Farmor var där också och hon bar mer än gärna Linnea och visade upp henne stolt
Skönt att det regnar ute, för jag mår lite kasst idag.(hade det varit soligt hade jag velat gå ut i solen). Huvudvärk så in i norden och allmänt ont i kroppen. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk.
Puma86: nej, har inte börjat än, men tänkte ta premiären på söndag då hon fyller 4 mån
Mysens dagbok: Linnea rullar inte heller runt. Hon har typ gjort det 1 gång för längesedan, men det var ju bara tur då. Tycker hon e lite dålig på att ligga på mage... om man jämför med många andra. Mamma får skärpa till sig och låta henne träna lite mera... När jag lägger henne på mage så kryper hon med bakbenen och försöker dra sig fram med armarna, men hon visar inga tendenser på att vilja/försöka vända sig. Det funkar 1-2 minuter, sen blir hon arg eller trött.
Impala59: tycker du är jättevälkommen här, du var ju med och följde oss länge, så du känns som en i gänget.
Jag har provat att sätta Linnea i matstolen från IKEA, med sån där uppblåsbar kudde i. Där sitter hon perfekt, alldeles själv. Men bara en kort stund, så hon inte blir för trött i ryggen. Helt plötsligt blir hon så stor när hon kan sitta med oss vid bordet när vi äter
Nej, nu måste jag vila igen. Vill inte bli sjuk nu. Suck.