Snabb viktminskning
Jag måste gå ner snabbt i vikt. Ska på studentbal och måste förlora några kilo innan. Någon som har tips på snabb viktminskning?? Så fort det är över ska jag börja äta som vanligt, det är bara just nu jag måste tappa några kilo.
Jag måste gå ner snabbt i vikt. Ska på studentbal och måste förlora några kilo innan. Någon som har tips på snabb viktminskning?? Så fort det är över ska jag börja äta som vanligt, det är bara just nu jag måste tappa några kilo.
Japp. Skippa allt godis, alla bullar, alla chips, all läsk. Skippa allt med mjöl och socker i. Du kommer raaaasa i vikt.
Det blir jojo-bantning vilket är inte bra. Du går ner de kilo du önskar och när du börjar äta som vanligt går du upp dom + några till.
ja vet! Jag motionerar och äter ganska så nyttig mat men går inte ner i vikt alls. Det är jätte frustrerande. ja vill gärna gå ner några kilo nu innan balen. :-/
teek taak skrev 2008-04-17 15:03:26 följande:
börja med GI, det är en diet som du kan börja med och sen succesivt börja äta kolhydrater igen om du vill fortsätta att behålla viktern...
det finns egentligen inga genvägar, men att utesluta kolhydrater kan ge en snabb viktminskning, men också en snabb viktökning om du går tillbaka direkt och fossar i kolhydrater...
teek taak skrev 2008-04-17 15:26:08 följande:
Börja äta enligt gi rivstart så går du ner snabbt + börja äta rätt
teek taak skrev 2008-04-17 18:05:36 följande: