• Anonym (Sniffan)

Jag sniffar i min kompis trosor !

jag brukar sniffa i min tjejkompis använda trosor när jag får tillfälle. Är så härligt att lukta på dom och smeka sig själv. Gnuggar oxå min fitta mot dem när jag kommer, men sen får jag ångest.. Är jag ett perverst äckel eller finns det fler som mig ?

• Svar på tråden Jag sniffar i min kompis trosor !
  • Aorelia

♥ nu är vi 6 i familjen♥
  • Anonym (urk)

alltså, för det första tycker jag det är lite kränkande mot din kompis... jag menar det hade varit en sak om din kompis var med på det.... men när hon inte vet något. Tycker att du ska sluta med det och respektera hennes integritet!

• Anonym (fniss)

Men hahahaha seriöst,, jaa jag vet inte vad jag tycker,, men jag säger som dom andra,, bara du är berädd på konsekvenserna OM det kommer fram,,

Jag har ju såklart lite svårt att förstå, men alla är vi ju olika.

//L

• Anonym

Jag jag vet inte...Vari ligger njutningen att sniffa på något som luktar stjärt? Men jag tycker inte att du är äcklig TS. Alla får väl göra som de vill för att uppnå njutning.

• Analoga

Fy vad vidrigt, TS! Tänk om din kompis visste vad du gjorde!? Du får försöka ta ut dina sexuella lustar på annat sätt tycker jag! Så gör man inte! Det står jag för.

• Nellies matte

Om du var min tjejkompis och det var mina trosor du luktade på hade jag nog tyckt det var lite äckligt..

Nellie och Ella, ni är allt för mig!
  • Analoga
    Nellies matte skrev 2008-03-25 17:18:25 följande:
    Om du var min tjejkompis och det var mina trosor du luktade på hade jag nog tyckt det var lite äckligt..
    Ja, eller hur? Skulle bryta kontakten totalt!
  • Anonym

Men nu vet ju kompisen inget, så då är väl ingen skada skedd? TS sniffar ju i smyg.

• Nettisens

hahaha hoppas du inte är min kompis :-d

• Analoga
    Anonym skrev 2008-03-25 17:20:44 följande:
    Men nu vet ju kompisen inget, så då är väl ingen skada skedd? TS sniffar ju i smyg.
    ....och hur fasen får hon tag på hennes kompis trosor? Rotar hon i tvättkorgen? Förvånad
  • Anonym

Analoga; Tja, antagligen. Kanske rotar i tvättkorgen och snor med sig hem. Råkade ut för en kille som gjorde så mot mig. Ok, att det var en kille men lite kymigt när jag kom på honom.

• Analoga
    Anonym skrev 2008-03-25 17:24:23 följande:
    Analoga; Tja, antagligen. Kanske rotar i tvättkorgen och snor med sig hem. Råkade ut för en kille som gjorde så mot mig. Ok, att det var en kille men lite kymigt när jag kom på honom.
    Det finns väl för fasen andra sätt att tillfredsställa sina lustar på än att sno andras underkläder och sniffa på!!
  • Anonym

Analoga; Jo, det tycker jag också! Därför tog det också abrupt slut med den där killen när jag kom på vad han pysslade med.

• Anonym (hihi)

Ja... jag tycker inte att du ÄR äcklig. Man kan inte hjälpa vad man tänder på. Men... snälla snälla snälla, låt dig inte vara min kompis.

*flyttar genast tvättkorgen från badrummet till en stängd garderob*

• Anonym (Sniff..)

Äh lite sniff har ingen dött av..det man inte vet om lider man inte av..

• Anonym (Trossniffare)
    Anonym (Sniffan) skrev 2008-03-19 13:23:11 följande:
    Jag sniffar i min kompis trosor !

jag brukar sniffa i min tjejkompis använda trosor när jag får tillfälle. Är så härligt att lukta på dom och smeka sig själv. Gnuggar oxå min fitta mot dem när jag kommer, men sen får jag ångest.. Är jag ett perverst äckel eller finns det fler som mig ?

Lyfter upp en väldigt gammal tråd.

Vad härligt att det finns någon tjej som gillar känna den härliga doften i ett par använda trosor. Glad
    Jag tycker det är extremt upphetsande att få känna doften av en fitta i någons använda trosor. 
    Härligt att du gnider in din f*ttsaft i hennes trosor. 
    Hade gärna kommit efter dig och luktat i dom trosorna. Tungan ute
  • Anonym (Kille)

Perverst äckel? Långt ifrån.  Du vet hur man har kalas iaf haha. Fan vad najs med tjejer som kan erkänna att dom har härliga och smått störta lustar precis som oss män har. 

Skäms inte kör på. Det är ju ingen som tar skada av att du njuter på egen hand

Svar på tråden Jag sniffar i min kompis trosor !