• Anonym (Sniffan)

Jag sniffar i min kompis trosor !

jag brukar sniffa i min tjejkompis använda trosor när jag får tillfälle. Är så härligt att lukta på dom och smeka sig själv. Gnuggar oxå min fitta mot dem när jag kommer, men sen får jag ångest.. Är jag ett perverst äckel eller finns det fler som mig ?

• Svar på tråden Jag sniffar i min kompis trosor !
  • elocin
    Neko skrev 2008-03-19 19:32:35 följande:
    Anonym (Sniffan) skrev 2008-03-19 13:23:11 följande:Skulle inte tyckt att det gjorde något om jag hade varit din tjejkompis. Lite udda men harmlöst :P Däremot skulle jag tyckt det var lite obehagligt ifall du hade hållt på att lukta på dem av någon annan anledning än något sexuellt. Är det sexuellt är det okej...
    Jag önskar att jag var så frimodig som du. Jag önskar att jag inte tyckte denna preferens är äcklig, men det gör jag. Så är det med många sexuella varianter som jag själv inte tänder på, jag tycker att de verkar helkonstiga och i vissa fall äckliga (iallafall de som involverar kroppsvätskor).

Jag tycker däremot inte att personer som har andra preferenser än jag är äckliga eller dåliga människor, vi är olika och det finns något charmigt över det.
    Mamma till ett mirakel
  • Fragile Angel
    Anonym skrev 2008-03-19 19:16:07 följande:
    Jo jäklar "alla får njuta av vad de vill" men hon kan väl sniffa på sina egna jävla bromsspår då och gamla torkade flytningar.
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Mandi74

Tänder man på att lukta på andras trosor och ingen far illa av det så är det väl bara att lukta på. Bara man är beredd på att ta koncerkvenserna som kan komma om kompisen kommer på det..

Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • Anonym (bad girl)

ja  om vi säger så här, du  e ju INTE frisk direkt . ..
    är dukär  i denna tjej eller . . tror ju inte hon skulle bli överdrivet glad  oOM hon visste

• KalleKn

Det är ju en tjejs mest intima plagg, många killar går ju igång på det så varför skulle inte tjejer oxå tända på det och jag vill minnas att det finns en hel del tjejer på qx som har det som fetisch, finns en klubb för det tom

• glowbyjlo

Hmm..ja om du är beredd på att ta konsekvenserna av dina handlingar om din vän skulle upptäcka vad du håller på med. Jag hade nog inte blivit så glad om jag hade kommit på min vän med att ligga och skrolla till ett par använda trosor som var mina*skrattar* hade inte blivit arg heller direkt, men mest snopen skulle jag tro*asg*

Svar på tråden Jag sniffar i min kompis trosor !