• Anonym (Sniffan)

Jag sniffar i min kompis trosor !

jag brukar sniffa i min tjejkompis använda trosor när jag får tillfälle. Är så härligt att lukta på dom och smeka sig själv. Gnuggar oxå min fitta mot dem när jag kommer, men sen får jag ångest.. Är jag ett perverst äckel eller finns det fler som mig ?

• Svar på tråden Jag sniffar i min kompis trosor !
  • Anonym (Sniffan)

Det känns ju som jag inte skadar någon. Hon tvättar ju trosorna eftersom de redan ligger i smutstvätten.

• Anonym (maria)

Går det att säga att det inte är ok?
    Du väljer ju att göra det och du skadar ju ingen med det. Men sen är det ju rätt äckligt eftersom de endå är smutsiga.. Va är det du tänder på?? Jag har ingen rätt att vara elak mot  dej och säga att du är onormal och äcklig som en del säger men däremot kan jag tycka att du borde ta dej en funderare. Tänk om kompisen kommer på dej.

• LeWi

Äsch, det är väl ingen fara!
    Hon skadas ju knappast av att du tänder på att sniffa på hennes trosor.
    Strunta i vad andra säger om vad som är äckligt, om du har hittat ett bra sätt att njuta på så kör på!
    To each her own!

Det enda problemet är väl kanske att hon undrar vad du gör så länge inne på toa

I reject your reality and substitute my own.
  • skotertjej

Min första tanke är att du bara driver med oss men är det verkligen sant så.. ja då får du väl sniffa på då, inget jag skulle göra men alla är vi ju olika.

• Idril Altariel

Hmm..jag är en öppen människa.
    Tycker folk ska få göra vad dom vill.
    Så länge det inte skadar el kränker någon.
    Detta är ju ett gränsfall.
    Hade ju blivit skitförbannad om min polare gjort så med mina trosor
    Men sen å andra sidan,det hon inte vet har hon inte ont av.
    Men det känns inte schysst alls..
    Vad är det du tänder på?Om man får vara nyfiken?
    Är det just hennes doft?
    El det förbjudna i det du gör?
    Tänkte om du kunde hitta något annat att göra.
    Men som sagt..skadar ju ingen..men rätt knäpp är du ju
    Men det är det många som är..

• steqve

onormalt kan vi väl konstatera att det inte är. så särskilt uppseendeväckande är det väl inte. Det finns ju nån tråd här om killar som sniffar det mesta, så varför får inte en tjej göra det? sen att det är kompisen är väl en sak. men tror inte någon av dem dör om det kommer fram heller...

• Anonym (maria)
    Svar på #17
    Det är nog för det är en tjej som gör det som det väcker så mkt kommentarer :)
    Killar är ju äckliga av naturen..*S*
    steqve skrev 2008-03-19 14:42:42 följande:
    onormalt kan vi väl konstatera att det inte är. så särskilt uppseendeväckande är det väl inte. Det finns ju nån tråd här om killar som sniffar det mesta, så varför får inte en tjej göra det? sen att det är kompisen är väl en sak. men tror inte någon av dem dör om det kommer fram heller...
  • Anonym

Ja fy fan. Tur att vi inte har vår tvättkorg i badrummet. INGEN ska titta än mindre sniffa i mina trosor.

• Kodjuret

Men det är väll inte hela världen heller!

Jag tycker inte alls att du är konstig eller onormal på nåt sätt!

Sniffa på du men akta så du inte blir påkommen bara

Svar på tråden Jag sniffar i min kompis trosor !