• Anonym (Sniffan)

Jag sniffar i min kompis trosor !

jag brukar sniffa i min tjejkompis använda trosor när jag får tillfälle. Är så härligt att lukta på dom och smeka sig själv. Gnuggar oxå min fitta mot dem när jag kommer, men sen får jag ångest.. Är jag ett perverst äckel eller finns det fler som mig ?

• Svar på tråden Jag sniffar i min kompis trosor !
  • Conny homopappan

sniffa på för fan hehehe

• Conny homopappan

själva spänningen med att evt bli påkommen är nog det som mest tänder dig

• Anonym (Hur?)

Nej.. Nu måste jag ta bort den här tråden från min lista.. Blir ju äcklad varje gång den poppar upp.. Hahahah..

• Conny homopappan
    Svar på #23

Anonym (Hur?) skrev 2008-03-19 19:04:59 följande:
    Nej.. Nu måste jag ta bort den här tråden från min lista.. Blir ju äcklad varje gång den poppar upp.. Hahahah..
    du måste vara känslig
  • No way

Jag kan inte se når äckligt i det!
    Alla får njuta av vad de vill. Det hon inte vet har hon inte ont av

• Anonym

Jo jäklar "alla får njuta av vad de vill" men hon kan väl sniffa på sina egna jävla bromsspår då och gamla torkade flytningar.

• Conny homopappan
    Svar på #26
    Anonym skrev 2008-03-19 19:16:07 följande:
    Jo jäklar "alla får njuta av vad de vill" men hon kan väl sniffa på sina egna jävla bromsspår då och gamla torkade flytningar.
    vadå om du var så vig så du kunde slicka eller suga (vet inte vilket kön du har) dig själv skulle du tända på det lika mycket som du gör när du suger eller slickar någon annan ???
  • Neko

Anonym (Sniffan) skrev 2008-03-19 13:23:11 följande:

jag brukar sniffa i min tjejkompis använda trosor när jag får tillfälle. Är så härligt att lukta på dom och smeka sig själv. Gnuggar oxå min fitta mot dem när jag kommer, men sen får jag ångest.. Är jag ett perverst äckel eller finns det fler som mig ?
    Skulle inte tyckt att det gjorde något om jag hade varit din tjejkompis. Lite udda men harmlöst :P Däremot skulle jag tyckt det var lite obehagligt ifall du hade hållt på att lukta på dem av någon annan anledning än något sexuellt. Är det sexuellt är det okej...
  • Neko

Conny homopappan skrev 2008-03-19 19:28:37 följande:

Svar på #26vadå om du var så vig så du kunde slicka eller suga (vet inte vilket kön du har) dig själv skulle du tända på det lika mycket som du gör när du suger eller slickar någon annan ???
    Det finns nog många som tänder på det, fast det är en helt annan typ av fetish..
  • elocin

Jag säger bara Lås Dörren Ordentligt

Mamma till ett mirakel
Svar på tråden Jag sniffar i min kompis trosor !