Smuliz skrev 2008-05-19 21:23:21 följande:
Nu har ja varit på inskrivningen och lämnat dottern å hundarna hos min syster. Puh! Nu återstår packningen Det hann ja ju aldrig me förra gången.Det gick bra, dock tyckte ja att BM kunde ha varit lite mer nice, men men. Hon va inte otrevlig eller nåt, men gjorde heller inte mer än sitt jobb.Förklarade hur det gick till väldigt snabbt, när ja sa till att jag ska ha katetern EFTER bedövningen sa hon att så gör dom inte här. Jo min läkare har lovat mej det sa jag. Jaha men det står det inte om i nåra papper minsann.Får se.. ska man va tvungen å bråka om det imorn oxå Narkosläkaren va oxå bara rak på sak, men förklarade mera utförligt tyckte ja. Han sa att vi måste ta prover imorn på mej pga min njurskada, så det va inte säkert att ja kunde få vara vaken, det berodde på hur blodet va!? Men men... ja sov ju förra gången me så det gör mej inget, Men trist om inte sambon får va me ju...Sen HÖR Å HÄPNA, ja berättade att jag tycker det är lite läskigt med ryggbedövningen, då sa han att RISKERNA vid en vaginal förlossning är STÖRRE än riskerna som kan hända under ryggbedövning Äntligen en LÄKARE som säjer det ja alltid trott, men aldrig fått klarhet i. Känns ännu mer som att jag valde rätt beslut när ja ville ha snitt.Jaja nu ska ja packa klart, gå en promenad, duscha och sen äta en massa gott framför tv:n. Ska ju vara fastande sen efter kl 24 Lycka till, till mej själv imorn
Superlycka till imorrn! Hör av dig sen när du orkar!!! Kram!