• Fröken R

ENKÄT: String eller vanliga trosor?

Hej, lägger detta inlägg under skönhet - mode, kanske fel ställe?

Jag har inget bättre för mig nu och tänkte därför starta en liten undersökning. Använder ni string eller vanliga trosor? Motivera gärna.

Själv har jag haft lite problem med string och tajta jeans...

• Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?
  • Yulander

Jag använder nästan uteslutande boxer eller snarare "halvboxer". Björn Borg har jättesköna! String är uteslutet...känns så ohygieniskt...

• Gumlan

aldrig string *ryser*! ääälskar boxer! :)

• Gumlan

motivering skulle det vara med ja :)

string - tycker det är fult och obekvämt, som gjort för att odla svamp i ;)

vanlig trosa - fungerar utmärkt.

boxer - fungerar bäst! suuper sjöna, inga sömmar som skär in nånstans och dessutom tycker jag att det är super snyggt! :)

• Sunniva A

Vanliga i taimodell. Gärna Sloggi. Aldrig att jag skulle ta på mig string! Hatar när det skär in mellan skinkorna och tycker dessutom att det verkar väldigt ohygienskt...

• Maja Gräddnos

Jag gillar vanliga bomullstrosor bäst. Boxer är snyggast, men sitter sällan bekvämt.

String tar jag bara på mig till fint, eller när jag klär upp mig inför lite mys med sambon. För mig känns string som ett "sexuellt plagg", och det vill jag gärna behålla. På så vis är det roligare när jag använder det

• Bebis i november

Oftast string för att undivka kanter på brallorna. Känner mig dock INTE snygg i dem, känner mig sexigare i hela trosor. Sen jag blev gravid har jag nästan bara haft vanliga bomullstrosor.

• Erika Martinas mamma

Gärna string, när jag inte har mens. Då föredrar jag vanliga. Grejen är att alla trosor hamnar mellan skinkorna oavsett vad jag har på mig, och ju mindre det är desto bättre - mao string är perfekt. Fast inte den där allra smalaste varianten, den gillar jag inte.

• maj72

Här är också en vars mus föredrar "ren bomull". Är inte lätt att få ren bomull idag om man inte vill satsa på rena tantmodeller. De andra är lite skumma, känns som att man odlar något efter några timmar.
    Helst normala trosor (baken blivit lite känsligt för snören efter en hämorojdoperation), dvs string bara i nödfall som kalas eller vita sommarbyxor.

• Aiwendil

String förutom när det är mens...
    Då kommer "mens"-trosorna fram... dom där fula, urtvättade i bomull som en gång var vita eller hade en vacker nyans av rosa eller blå

Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?