• Fröken R

ENKÄT: String eller vanliga trosor?

Hej, lägger detta inlägg under skönhet - mode, kanske fel ställe?

Jag har inget bättre för mig nu och tänkte därför starta en liten undersökning. Använder ni string eller vanliga trosor? Motivera gärna.

Själv har jag haft lite problem med string och tajta jeans...

• Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?
  • quennie

Jag har använt string väldigt mycket men på senare tid enbart när jag tränar. Jag har börjat med hipstertrosa eller vad man ska kalla det. Boxershorts med ben är ju hopplösa. De korvar sig i ljumskarna. Blä. Vanliga trosor stannar ALDRIG på plats utan fortsätter in mellan skinkorna. Det ser ju idiotiskt ut när en kvinna går och drar i troskantorna hela tiden för att dra ut trosorna igen.
    Nä, numera kköper jag inte stringtrosor.

• Tussens mamma

jag använder trosor efter vad jag har för byxor. i vissa byxor måste man ju ha string...
    fast skönast är nog lågt skurna vanliga trosor. i bomull. vita.

• msblaise

jag är en stringkvinna i alla väder,mens eller inte,gravid eller inte...
    tycker om string därför att de finns i så många läckra varianter och är sköna att ha på sig,syns inte om man har tajta kläder på sig och så ser det helt enkelt snyggare ut,jag känner mig snyggare i string!!

• anniie

Jag använder endast string trosor motiveringen är att jag tycker det är snyggt och dom sitter där dom sitter.
    Helst i bomull för dom e skönast.
    Äger nog ett par boxer också som jag har nångång ibland..
    Tror det är en vana också..

• dutten

Hehhe har försökt att använda string - inget lyckat var tvungan att lägga stringlan på baken för att det skulle vara bekvämmt!*s*

Nope bomull - för det mest har ju snyggtrosor oxå:)...bikini eller thaimodell...men har ve o fasa nu köpt ett par 3 stycken av den riktiga mammeluckemodellen - skönt att ha efter duschen så att moffan får vädras lite oxå;)

dutten

• Mije

Hade tidigare nästan bara string men nu har jag helt gått över till hipstertrosor, sååå mycket skönare, gärna i bomull!!!

• Odie

Kan inte ha annat än string, får ju en stor tjock korv i stjärten... :)

• bluesome

Jag hatar string, obekvämaste jag vet

• Aaliyah

Alltid string på dagen, och "vanliga" trosor på natten.
    Till vardags har jag helst bomullstrosor, gäller både string och vanliga.
    Ska jag gå ut, är det helst svarta (ibland vita) string med mycket spets som gäller

• blueberry

Alltid string!! Mycket bekvämare och sen syns de inte under tajta byxor..

Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?