• Fröken R

ENKÄT: String eller vanliga trosor?

Hej, lägger detta inlägg under skönhet - mode, kanske fel ställe?

Jag har inget bättre för mig nu och tänkte därför starta en liten undersökning. Använder ni string eller vanliga trosor? Motivera gärna.

Själv har jag haft lite problem med string och tajta jeans...

• Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?
  • maisan

String för jämnan...det är väl en vana.kan ju tycka att en del string inte är så sköna,de sitter liksom under magen.
    Laredoute katalogen har sringtrosor för gravida(ett tips)

• hidden angel

innan hade jag bara string! men nu har jag lite vanliga oxå, men string e oftast skönast! beror på humör ;)

• Tingeli

sting eller hipsters använder jag!

• Lorelei

Förut... alltid string.. Sen jag träffade fästmannen blir det vanliga eller hipsters. Han gillar inte alls string konstigt nog.

• JosefinU

String?! HATAR dem! Värre plåga får man leta efter. Fast har på mig det ibland ändå Började för 3 år sedan, för min kille tyckte det. Hm, hur dum får man bli? Fast sen har jag ju upptäckt att man måste ha såna, för modet just nu är ju supertajt och gärna "genomskinligt" (så man ser minsta kontur under) *suck*.

Fast har det bara när jag absolut måste. Och sova i de är helt omöjligt. Och vid mens: bara om jag ska på fest. Hatar tamponger också....

• atopia

Helst låga boxertrosor men "vanliga" går också an. Visst har även jag några stringtrosor i garderoben men de tillhör numera reservdelarna som bara används när jag varit för lat för att tvätta på länge

• flowergirl

string är skönnast!

• Fröken R

Wow! 148 svar på denna tråd. Kul. Fortsätt gärna diskutera stringens "vara eller icke vara". Jag är dessvärre ingen matematiker eller statistiker men det verkar som om string har klar övervikt.

Må så gott!

• HaltaLotta

Jag använder bara string, äger 1 par vanliga dock för min sambos skull. Han tycker bäst om vanliga trosor så när jag ska va extra fin för han tar jag på dom........*ler*....... tycker bäst om string därför att de sitter där de sitter, vanliga trosos kanar in o korvar sig, stingen har man i alla fall därbak i mitten hela tiden........

Särskilt snyggt tycker jag inte att det är, snyggast är nog boxer tror jag...... Om jag får besätmma, men jag har inte alls vant mig vid sådana ........

Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?