-
Ja, jag håller med dig, dom är livsfarliga för hälsenorna.smarties skrev 2008-04-08 09:43:51 följande:en sån hade jag när jag var liten :DMen jag blir ärligt helt galen på dom här, Moa vill ju åka efter Max, o då blir det krig,tycker det borde finnas någon som man inte har ihjäl sig på.. :)
-
Måste hitta på nåt idag. Jag och Adam bara träter på varandra. Han är så himla less på mig. Ska nog åka och handla lite.
-
Jag har bara lyckats m 2000 steg idag. Men jag är bara glad att jag kom ut. Visste ju inte om jag skulle orka eller inte. Men det gjorde jag, och det är jag glad för. Ska gå längre imorgon tror jag.
-
Hihi, har du den adressenMichaela83 skrev 2008-04-08 19:23:58 följande:haha, eller NEEEEEEEEEEEEJ Det där var ju Linda Rosings blogg Här kommer den rätta adressen:www.snunkie.co.uk/Default_files/Page1551.htm
Ja dom var ju skitsnygga!!! -
Dom borde ju ringa upp tycker man. Det är inte kl 10 nästa onsdag dåMartha skrev 2008-04-09 10:25:02 följande:Jag ringde vårdcentralen vid 09,40 ca ¨å då sa dom att de skulle ringa upp om kring kl 10.. Men de har fortfarande inte ringt.. När är omkring 10 tycker ni? borde man ringa igen?
-
Godmorgon. Idag var det vitt igen, hihi.
Vet inte hur det är med BVC för Adam. Han skulle ju dit i tisdags, men jag avbokade på sköterskans röstbrevlåda i måndags. Det går ju aldrig komma fram och prata med nån. Men hon har inte ringt upp mig. Vill ju dit och väga och mäta, och nu är han ju pigg igen, och så börjar jag jobba på måndag, huh.
Jaja, det ordnar sig nog. -
Jag sover för länge på morgonen, det gör att det blir svårt att ringa, dom har telefontid 8-9
-
Nja, tyvärr tror jag inte vi har det. Och det är så himla svårt att komma fram på telefon, men jag gör ett nytt försök imorgon, får försöka masa mig upp tidigare än 9:30smarties skrev 2008-04-09 11:10:33 följande:Har ni inga öppna tider man kan gå dit? På vårat BVC kan vi gå dit onsdagar och fredagar och väga o mäta etc, utan att boka tid.. :)
Det var Adams 1-årskontroll vi skulle på.
Coolt att Moa går!!! -
Hihi, det var väl en väldigt bra dag att baka.smarties skrev 2008-04-09 14:36:32 följande:Idag ska jag baka en chokladtårta med kladd på, dagen till ära att Max varit duktig på dagis, ätit bra och sovit över en timma där, och att Moa gått. :DKarln kommer dö, jag bakar VÄLDIGT sällan :D
-
jomen absolut. Fast jag börjar jobba på måndag.