Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

smarties skrev 2008-04-01 20:36:24 följande:
    Skoja inte, en sovmorgon till sju är gudagåva numera :D
    Adam sover till 8-9 på mornarna och det är jätteskönt. Om man bara kom i säng på kvällarna. Men jag förstår precis vad du menar.
  • Starlet1

Godmorgon. Adam är lite snorig, men pigg som attan. Han sitter i läragåvagnen hela tiden och hoppas på att nån ska komma förbi och skjuta på honom

• Starlet1
    MiniMie skrev 2008-04-02 09:54:13 följande:
    ...har ringt idag.. satt och tvekade bra länge först..för de känns ju bättre nu. Men.. ringde allafall.. efter massa frågor så fick jag en tid IDAG kl:14.30.Ska få träffa den BM som svarade i tfn iom att min vanliga hade ett tight schema hela veckan.. Så skulle hon börja med att lyssna på pyrets hjärtljud och klämma och känna lite..sedan ev ett vul.. HOPPAS att allt är som de ska med pyret!! *lite orolig*
    Vad bra att du ringde. Det är mycket bättre att gå dit och kolla än att gå hemma och oroa sig. Håller tummarna för att allt är okej.
  • Starlet1

Jag har städat hela huset, nästan, och gjort det mesta med tårtan klart, lekt med Adam, varit på ÖF i Aspeboda m Adam, tröstat Adam som har gråtit mycket ikväll.

Nu är jag jättetrött.

Minimie: Hur har det gått idag?

• Starlet1
    Martha skrev 2008-04-02 22:40:44 följande:
    Hejhej.. Å jag har jobbat... Kom hem nu...  Min stegräknare funkar dåligt.. tror inte den får vila länge då blir den dum.. I dag när Jenny å jag gick till stan så visade min 180 steg å hennes 5000 steg...  å sen nu på eftermiddan har det knappt ökat nått efter promenaden alls.. *sucka* 
    Min gör också så. Det beror väldigt mycket på var jag har den. Hade den på mina plyshisar igår, och dom sitter åt lite i midjan, då ville inte stegräknaren registrera ett enda steg, men då satte jag den i behån, där den satt lite lösare, då gick, det bra. Den måste nog sitta så den guppar lite.
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-04-03 08:20:22 följande:
    Igår gick väl sågär.. fick inte höra några hjärtljud som hon sa i tfn. Ingen undersökning och inget klämmande och kännande. Bara urinprov och blodprov, blodtryck.. Massa pratande men ingen direkt slutsatts till vad som händer i min stackars mage som faktiskt fortf har ont till och från men inte lika intensivft eller lika långa sunder.Så.. jag ska lämna urin nu igen..idag innan 10.. för odling för att se så jag inte har urinvägsinfektion.Sedan ska jag få komma på tätare besök hos BM..?!!?Hopaps de är ligamenten eller linande..även fast de inte är så skoj de heller..??!!??
    Konstigt att du inte fick höra nåt hjärtljud. Tycker du ska kräva det.
  • Starlet1

Michaela: vad synd att du inte kan komma. Jag hade gärna hämtat dig, men det blir lite svårt med Adam. Det går i och för sig buss till Ornäs .

Är det någon som kommer. Jag har gjort tårta m pollyfluff. Synd om min pappa ska behöva äta upp hela, hihi.

• Starlet1
    Martha skrev 2008-04-03 11:20:05 följande:
    Vi tänkte komma i varje fall.. Ska hämta Havanna på dagis å så kommer vi sen..
    Vad bra! Har massor med fika!!! Och så blir jag nog arbetslös.
  • Starlet1

Ville  bara visa vad Adam bjöd på idag. Pollyfluff och hallonmousse i tårtan. Tack Marit för att ni kom och lekte.
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-04-03 19:01:45 följande:
    Åh va gott det låter å ser ut! Synd att jag inte visste att det var kalas, isåfall hade vi ju kommit såklart! Marit sa det precis, jag har inte varit här å läst. Himla osis för jag är så tårtsugen!
    Åh, vad synd. Jag sa det till Marit, att jag varit väldigt dålig på att annonsera ut kalaset. Skrev det bara här. Har liksom inte riktigt orkat eller haft tid. Men vi hade jättegärna haft er här.

Jag får göra en tårta till dig en annan gång Jag ska göra en ny till imorgon.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)