Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

tejp skrev 2008-04-03 20:26:56 följande:
    Ja det var jättesynd! Mig måste man ringa eller smsa om man vill vara säker Det är så olika om jag kikar in här eller inte, ibland orkar inte ens datorn på Men det kommer fler ggr! Åh imorn är det allvar för er! 1 helt år! Shit!!
    Jag lovar att göra det lite bättre nästa gång. Vi kanske kan ta ett kalas nästa vecka istället. Göte är borta hela veckan, och jag bakar gärna en tårta till. Det var kul.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-04-03 21:38:01 följande:
    vilken fin hur gör man pollyfluff? lät jättegott ju
    Man hettar upp grädde, häller över Pollys som ligger i en skål i vattenbad. Och så får dom smälta ihop. Kallna, gärna över natt och sen vispas upp. Blir jättegott. Det jag gjorde idag blev ännu bättre. Det jag gjorde igår skar sig nog lite.
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-04-03 22:20:49 följande:
    Är det nån som tänker gå på barnmässan i helgen? Och isf när?
    Nja, mina föräldrar och syskonbarn och syster m man är här, så det blir nog inte av. Men lite sugen är man ju, fast jag kan inte vara överallt Vi ska nog drälla en hel del på Kupolen
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-04-04 09:47:04 följande:
    Jag har vunnit på postkodlotteriet... hihih.. storvinst!!!150:-!!! Herregud, när man väl vinner så får man alltid det minsta beloppet..
    Grattis, hihi.
    smarties skrev 2008-04-04 09:32:05 följande:
    Ah gud vilken natt.Max har hostat så han spydde ner sig inatt, o sen låg han och babblade resten av natten.Fick ingen sömn alls varken han o jag, så karln min fick stanna hemma idag så vi får vila.Helt galet. Max håller på o får tre kindtänder, därav hostningarna, snoren rinner och dreglet också..stackars liten. :)
    Fy vad jobbigt. hOppas tänderna kommer snart. Adam kräks ju också av sina tänder. Men jag brukar stanna hemma med honom för säkerhets skull.
  • Starlet1

Adam tackar så mycket och skäms litegrannGenerad. Hans mamma har varit lite snurrig och mått lite dåligt att hon, alltså jag, inte orkade bjuda in på nåt annat sätt än här och på presentationen på msn.

Minns ju så väl hur jag mådde förra året.

Förlåt, vi hade ju så hemskt gärna haft er allihop här. Vi kan väl göra om det nästa vecka. Nån dag som passar riktigt bra?

• Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-04-04 19:25:25 följande:
    Inte tis! Och gärna förmiddag 
    Onsdag fm då? Blir det bra? För alla?
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-04-04 20:32:17 följande:
    Wilma flyttar hemifrån... Hon har själv packat ner snutte, kjol (!!?) och byggare bob.
    Men så sött!!!
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-04-05 07:28:23 följande:
    bye bye brudar för ett tag! nu reser jag iväg med jobbet i veckan, så ha en bra vecka allihop!
    Ha det så bra, det låter riktigt roligt att få komma iväg lite.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-04-05 16:22:26 följande:
    Nu ska vi ge oss ut på våran barnfria kväll, middag på Tzatziki, sen bio med godis och popcorn (har dietat hela veckan så jag ska få flotta nu), hur skönt som helst!Svärisarna passar barnen här hemma, och när vi kommer hem sover dom..hoppas jag ;)Ha det göttans ikväll tjejer :)
    Mysigt, hoppas ni har en väldans trevlig kväll.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-04-05 18:35:08 följande:
    Hejhej..Nu har jag jobbat klart... Känner mej förkyld.. hoppas det blir bättre i natt.. I morron blir det mässa och ute lek i solskenet (hoppas på sånt då i varje fall)
    Känner mig också förkyld. Eller, jag är jätteförkyld. Hoppas jag blir piggare till veckan. Kommer nog inte komma till mässan i helgen Men men.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)