Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

A med V och L skrev 2008-04-07 18:37:56 följande:
    Japp, hon gillar det och jag med. Det är nog det mest pedagogiska barnprogram som någonsin gjorts. Den med många rosa elefanter är till V och spelet och så kanske jag köper ett par bruna shorts om det finns kvar..
    ett favvoproram sen man var liten ju!  vilken tid går det? måste kolla in det ju
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    A med V och L skrev 2008-04-07 19:31:10 följande:
    Kl 18.00Vi har det på dvd med
    måste kolla på det har inte köpt någon film till I ännu,men när han bärjar kolla på tv ska han oxå få en sån
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-04-07 19:41:53 följande:
    Havanna fick i julklapp av sin moster... :) fast hon är inte så intresserad än..
    det kommer nog minns inte hur gammal jag var när det gick men det kanske är för lite äldre barn?
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-08 16:20:14 följande:
    Hm, jaha, jag har bara lyckats promenera bort 5500 steg idag, vilket innebär att jag måste ta itu med städning resten av kvällen :D
    hade inte heller kommit upp i så så mkt idag,men när vi skulle till  mormor på middag jag å syrran promenixa vi dit-promenaden vart 10 000 steg så idag får man vara nöjd
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-08 21:27:55 följande:
    Imorgon är stora dagen ja, nervigt som tusan, speciellt som att han är i värsta trotsen och det mesta är "NEJ" just nu, men det löser dom säkerligen. :)Hoppas han äter ordentligt, han brukar gilla o äta med andra barn..*hålla tummarna* :)
    det går nog bra skoj att vara storkille och äta med andra
  • znoozan

jag vill oxå ha,smarties du får baka en jätte kaka

• znoozan
    Michaela83 skrev 2008-04-09 14:54:32 följande:
    är det inte dax för en FL-fika snart?
    låter som en bra ide
  • znoozan

skulle ha provat Isacs myrorkläder oxå,men han vill inte heller prova bara klä av sig

• znoozan
    Mamma Heather skrev 2008-04-09 18:26:19 följande:
    Myror kläder?
    fem myror är fler än fyra elefanter,barnprogram som gick när man var liten nu går det igen
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-09 18:46:10 följande:
    Tänk att varenda en får magsjuka utom jag. *ta i trä*Äckligt är det, men gud vad man går ner i vikt när man får det..Men inte blir jag smittad för det! Nu ringde syrran o hon var dundersjuk..o jag träffade henne igår..hm :P
    jag fick magsjuka i februari,då var det första gången på 14 år! gick ner men gick ju upp det igenOskyldig  
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)