Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-18 21:28:40 följande:
    Japp Och så måste jag beställa den turkosa frottetunikan, och prickiga tightsen.. sen är det slutköpt från vårens kollektion.
    jag ska köpa mer,men grävmaskinströjan var ju slutLedsen surt,den skulle vara supersnygg under svettisen jag fick idag ju!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-18 21:34:01 följande:
    är den redan slut Fråga om du får köpa A-Ks i provkollektionen då? eller det kanske är fel size?
    I har samma storlek som hennes L...
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    A med V och L skrev 2008-03-18 21:43:46 följande:
    Go kväll!! Jag är inte helt säker på att den är slut. men den är restad för dem som köpt den.Vill du ha den kan jag kolla om den finns.
    ja gärna! I har mannekängat i nya kläderna här,jättesnygg men stora än-han måste ta å växa lite mer snyggt med oranga velorisarna från hösten till
  • znoozan
    A med V och L skrev 2008-03-18 21:47:36 följande:
    Det finns 21st grävskopa kvar i 86/92...
    då ska jag ha en å lite tillOskyldig mejlar dig!
  • znoozan
    A med V och L skrev 2008-03-18 21:55:41 följande:
    Ska jag beställa den... eller vill du chansa att den finns kvar till du ska på någon träff?Jackan är verkligen skitsnygg, mitt bästa me&I köp den här säsongen...L passar ganska bra i sin, inte så jättestor.
    mejlar en beställning nu,törs inte vänta! lite trist att handla nu när jag ska på träffar ändå,men vill inte bli utan jue!
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-18 22:20:49 följande:
    Jag klarar varken av att höra eller läsa om det. Det är för hemskt för mig att ta in.
    usch det är så hemsk,helt ofattbart hur en människa kan vara så grymGråter
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-18 23:02:13 följande:
    Borde gå och lägga mig, men Adam sover så oroligt, så jag vill vänta tills han är mer inne i sömnen.Sover ni andra redan? Brukar ju vara jag som går och lägger mig tidigt.
    nä jag är vaken,som vanligt!
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-18 23:22:43 följande:
    Borde gå och lägga mig, men Adam ligger fortfarande och gnyr.
    hoppas han sover bättre snart så du kan lägga dig ska oxå försöka komma isäng,om jag lyckas slita mig från soffan och datorn
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-18 23:58:28 följande:
    Jag tog precis med mej datorn till sängen jag.. hihi... smorde in mina lår med aloe å guud va det svider... (har några fläckar som jag alltid kliar sönder som jag ska försöka ta bort)
    mmm det blir nog dator i sängen här med,så kommer man isäng iaf!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)