Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-19 12:48:55 följande:
    5 min efter att jag satt ut annonsen på syskonvagnen så blev den såld! :) Smarties: Vad fick du för din (du kan inboxa om du vill..)? Undra om jag var billig på min?
    jösses vad snabbt! blir det P&t nu?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-19 17:09:01 följande:
    Såg Smarties med den fina vagnen på kupolen i dag..  Är lite småsugen jag med.. fast det är mest för att jag vill ha ny vagn å vet inte vad annars jag skulle byta för nått.. hihi... Ska provköra nån dag med bägge tjejjerna i varje fall bara för att testa.. :)
    när va ni där? jag såg varken dig eller smarties ju! tog ni kort? jag och Camilla tog imorse,Isac vägrade först han ville ner från bordet.... men det blev hyfsat tillslut tror jag!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-19 17:31:38 följande:
    Det var alleles nyss...  :)
    aha,vi åkte hem vid 3!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-19 17:40:20 följande:
    ja och att de inte kan få fram bättre material som inte blir blekt..
    verkligen konstigt,blekning har ju varit ett problem så länge nu! på alla märken alltså!
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-19 17:44:05 följande:
    Vet ni hur det känns att knata omkring på Kupolen med ett kort med över 100 000 på, och inte få röra ett öre av dom? *sucka*Har gjort det hela dagen, för karln glömde ta det imorse, så han skulle ta det efter jobbet, han är o köper bil..Gissa om shoppingtarmen skrek. :)
    hu då det hade jag nog aldrig klaratohhhhhhh vad mkt snyggt du hade kunnat komma hem med för den slantenRäcka ut tungan en stooooooooooooooor garderob!
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-19 17:53:40 följande:
    Mhm, hur mycket som helst..då hade jag slängt ut allt gammalt jag har här hemma..ack. :)
    min sambo ska vinna storkovan på lördag,yeeeey shopping han har ju aldrig sagt det nån lördag förut.... nångång borde det ju händaRäcka ut tungan
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-19 18:13:50 följande:
    Undrar om man ska börja köpa Trisslotter varje vecka, vad säger dom i reklamen "plötsligt händer det" ? =D
    tja,för att citera min sambo: spelar man inget vinner man inget
  • znoozan
    A med V och L skrev 2008-03-19 18:59:09 följande:
    Fick Camilla filten?V vägrar att ta kort ... även dagiskorten ser lite mystiska ut "snart börjar jag grina minen"
    jag var dit med den igår   Har ni testat att ta syskonkort då kanske hon är gladare?
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-19 20:59:29 följande:
    Wilma får vara ledig från dagis imorrn med... Blir bara drygt att släpa dit henne i några timmar och sen hem. Nee, vi kan va hemma å pyssla istället..
    ska ni promenera nåt?
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-19 21:13:20 följande:
    Ja tänkte ta en prommis, jag måste till coop och köpa hårfärg. Vill du gå me? :))Funkar stegräknaren föressten?
    japp,haha jag behöver oxå hårfärg,perfa
    Martha skrev 2008-03-19 21:15:22 följande:
    I sånt fall vill jag oxå med.. :)
    ja nu ska vi ha många steg
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)