Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

smarties skrev 2008-04-04 16:57:29 följande:
    Inga freebies alls? :)
    näää isac fick en liten nalle av hon som sålde villervalla,annars nada!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-04 17:04:35 följande:
    Vilken snål mässa... :)Man ska få massa freebies av företagen så man handlar hos dom tycker jag.. :)
    ja,och lite mässrea hade de gärna fått haRäcka ut tungan 
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-04-04 20:08:45 följande:
    hejhej.. hemma igen efter en låååång dag som höll på å bli ännu längre..  först begravning för jens plast farmor. jobbigt å se folk ledsna. Sen hem å bytte kläder å så hem till mamma och pappa för att hämta hem dom små. fick middag där. Sen blev havanna och malva super trötta å vi packade i hop oss å skulle åka hem... När alla satt i bilen kom jag på VI HAR INGEN NYCKEL... Gaaaaahh.. Jens är i Leksand på hockey..  Ja det var bara å överväga att åka dit.. *sucka*  Som tur var kom han på att både Faster och svärfar hade nyckel så vi fick åka runt lite men inte lika långt som till leksand å så kom vi till slut hem med en nyckel som passade.. :) Skönt!!  Flickorna somnade i bilen å jag och Amanda sitter här å äter ostbollar å tittar på talang 2008. ska ev se en film oxå.. Vad gör ni`???
    äter smågodis,surfar och ser på tv  
    Michaela83 skrev 2008-04-04 20:32:17 följande:
    Wilma flyttar hemifrån... Hon har själv packat ner snutte, kjol (!!?) och byggare bob.
    men vad sött
  • znoozan
    lindi skrev 2008-04-05 07:28:23 följande:
    bye bye brudar för ett tag! nu reser jag iväg med jobbet i veckan, så ha en bra vecka allihop!
    trevlig resa,vart ska du?
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-05 12:18:05 följande:
    Hm, kul mässa. Fick massssa saker. :)Moa fick en nalle o ett lamm, o massa provgrejor, mycket bra..o gud vad godis man kunde äta om man ville.. (jag ska floota ikväll, stod emot!)Köpte dock bara en Villervalla mössa åt henne, var ju bara för sött.Måste ju säga att Tejp´s Moses har dom brunaste ögon jag sett... :)
    vad fick man för provgrejor? igår fick man ju ingetFundersam
  • znoozan
    tejp skrev 2008-04-05 15:26:34 följande:
    Jo han är en brunögd typ Kul å se dig!!Vi fick salvor från weleda eller vad det hette, och sen en tandborste. Inget annat. Vi såg väl inte tillräckligt snälla ut Jag tyckte inte att det fanns så mycket jag, blev faktiskt lite besviken på mässan, menmen, hoppas det blir kvar å blir större nästa år! Vi har precis ätit tacos, rester från igår, och jag har varit så överambitiös att jag har plockat isär vagnen och smörjt alla hjul och alla leder så nu går den som på räls
    vi såg väl inte heller snälla ut då eller så orkade dem som delade ut inte dit igår?
    blev oxå lite besviken men det var ju första gången här så det blir nog bättre nästa år
  • znoozan

mer kläder hoppas jag på nästa år

• znoozan
    smarties skrev 2008-04-05 16:22:26 följande:
    Nu ska vi ge oss ut på våran barnfria kväll, middag på Tzatziki, sen bio med godis och popcorn (har dietat hela veckan så jag ska få flotta nu), hur skönt som helst!Svärisarna passar barnen här hemma, och när vi kommer hem sover dom..hoppas jag ;)Ha det göttans ikväll tjejer :)
    åh vad mysigt det lät,hoppas ni får en härlig kväll
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-05 20:26:35 följande:
    Jag kan säga en sak. Fy fasen vad skönt det är att gå ut, äta, se på rolig film o komma hem till sovande barn..hihi :)Nu återstår bara hänga tvätt o sen kan man slappa resten av kvällen. Skönt att filmen började halv sju, är ju gäspig redan nu :D
    vad såg ni för film då?
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-05 21:55:57 följande:
    Superheromovie, av dom som gjorde Scary Movie,  totalt apkass och jätteunderhållande, perfekt för att koppla av till.. :D
    Aha,kanske nåt för mig och sambon då,vi har funderat på att hitta på nåt själva-det är "bara" 2 år sen sist!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)