Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Martha skrev 2008-03-21 22:25:52 följande:
    Znozzan hur har det gått med stegen??? har jag pissdåligt i dag.. :(
    usch idag var en skitdag,tur att det gick bättre igår! och nya tag imorrn ska vara hundvakt imorrn ->måndag så då lär man ju få ihop stegen lättare
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-21 22:32:34 följande:
    Fuskis... :)Ska oxå försöka pallra mej ut på en promenad i morron.. vi ska i varje fall in till falun å kika lite då går man ju i varje fall.. :)

nackdelen är att hon väcker Isac på morronen,och han somnar inte om när hon är här

shopping lät skoj jag vill oxå,men det får bli nästa vecka!

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-22 12:14:22 följande:
    Ni som undrade hur hårfärgen blev efter sista färgningen så finns bild i bloggen..
    snyggt så söt W var som påskkärring,men lilla E såg inte ut ha lika skoj
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-22 16:34:20 följande:
    Nää, uuuuh vilken drygis hon har varit idag! Bara gnäll å grin Hur blev det på Ons? Blir det Charlies lekland och prommis dit och hem? Eller blev det nåt annat planerat? :)
    jo nog sa vi väl charlies på onsdan? klart vi promenerarRäcka ut tungan 
  • znoozan

*brrrrrrrrrrrrr* hu så kallt det är ute nu, det var inte skönt att gå med hunden! överdrivet kallt ju,buhu jag som t.om hade fått blommor i rabatten,det såg så vårigt och fint ut!

• znoozan
    Martha skrev 2008-03-22 23:43:26 följande:
    åå drygt... blidde en dålig promenad helg för mej.. *sucka*  Menmen snart är det ny vecka...
    hade tänkt gå mer idag än vad det blev men det är inte så lockande att gå långt i denna kylaSkrikandes hade dubbla lånkisar,dubbla strumpor+fleecetröja och frös ändå! Hoppas det är mildare imorrn!
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-23 07:02:58 följande:
    vi såg "solstorm" igår.. men jag såg inte klart för mitt i filmen kom mitt "mag-onda" tillbaka och jag började krampa, så marcus ringde ambulans.. :( Skitläskigt!Jag följde inte med eftersom kramperna släppt när väl ambulansen kom (typ 40 min senare!! och jag var panikslagen)  och jag var mjuk i magpartiet så det var ingen fara tydligen. Men skulle jag känna att det var på väg tillbaka så skulle jag ringa 112 så kom dom direkt.. Somnade ganska snabbt efter det..Usch, vad rädd jag var.

usch vad otäckt,och inte ska man väl behöva vänta så länge på ambulansFörvånad

• znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-25 13:51:16 följande:
    Så, då har jag också köpt stegräknare. Blev tvungen att åka till Clas Ohlsson idag för att köpa ett lås till vårt vitrinskåp, då passade jag på att köpa en Silva stegräknare. Hoppas den är bra.
    jag och Marit har silva,det kanske är samma?
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-25 14:23:53 följande:
    Ja det är lika, fast jag har grå knappar, hihi. Men det är samma artikelnr. Få se hur den funkar nudå.
    äh det är lätt t.o.m jag fick igång min ju,och jag är världens mest otekniska person tror jag
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-25 14:38:24 följande:
    Åååå såå nu har vi bakat bullar.. Och läfsor (kakor med smör, kanel å socker i)  :)
    lät ju jättemumsigt guuu så härligt med doften av nybakta bullar!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)