Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-19 21:19:28 följande:
    vi kan gå tidigare om ni vill? huliganen vaknade 8 idag *zzzzzzzz* imorse var vi klara 10Räcka ut tungan
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-19 21:27:08 följande:
    hihi... men vi säger runt 10.45-11tiden.. :) Gonatt brudar!
    blir bra det natti!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

jag måste oxå vara hemma 2,ska ska skjutsa Jonthe till tandläkaren då!

• znoozan

jösses vad ni hunnit skriva redan! skoj att vi blir fler
    Möte i rondellen 10.45 gäller fortfarande? vi har iaf ätit frukost ska nog leta kläder oxå

• znoozan
    tejp skrev 2008-03-20 09:29:01 följande:
    Haha ja det ska jag väl kunna ordna iaf! Vet inte om jag orkar Låter som ni ska gå jäääättelångt juh! *lat*
    ähhh det känns inte långt med trevligt sällskap ju haka på!
  • znoozan
    tejp skrev 2008-03-20 09:59:59 följande:
    me to,vi får väl ta en "fiskepall" med under vagnen
    sådär nu har du inget att skylla på,klä på Moses och åk!
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-20 16:02:11 följande:
    Tack för en trevlig promenad. Det måste vi göra om.Var och handlade på ICA Maxi och vart verkligen glad att jag har självscanning. Men dom hade ingen påskkökshanduk, det var ju det jag ville ha . Men jag klarar väl mig .Nu letar Adam bus överallt, ska gå ut och lägga han i vagnen.
    jaaa jättetrevligt
    Martha skrev 2008-03-20 15:12:54 följande:
    gud va slut jag känner mej...  skulle helst av allt bara ligga på soffan å softa nu känns det som..  Men jag borde städa å handla lite å tänka ut nån mat tills i kväll.. Å så skulle vi varit å hälsat på Jens som jobbar i den där trav trailern som står uppställd på kupolen i dag.. :)
    äh du behöver ju inte gå mer idag inte jag hellerRäcka ut tungan 
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-20 18:01:45 följande:
    Hur många steg kom du upp till då?
    totalt i dag 13500 hittills,promenaden var ca 9000!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-21 12:08:03 följande:
    Föresten...  Michela och Lindi och Jenny....  Ska jag fixa biljetter till nästa helg då?`
    jag vill iaf   

jag blir tokig på mitt dåliga minne hårfärgen fanns inte på coop igår ju så jag skulle köpa den på maxi när jag storhandlade,men gissa vad jag glömde...
  • znoozan
    tejp skrev 2008-03-21 19:52:48 följande:
    Hallå!Va duktiga ni var som gick igår allihopa! Noterade att alla hade UJ så vi hade inte platsat in Idag har vi haft gäster och ätit! Gottgott!Nu står Moses och drar i påskriset. Jag är sååå trött!! Fattar inte att man alltid är så trött...
    jamen då hade du ju synts i mängdenRäcka ut tungan
    Starlet1 skrev 2008-03-21 21:45:49 följande:
    Godkväll.Idag har vi varit i Tällberg och ätit jättegod lunch med Götes släkt och vänner till svärfar. Det är svärfar som fyller 75 snart.Nu håller jag mest på att planera för påsktårtan imorgon.Vad tror ni? Päron/mangomousse, Chokladmousse m crisp, marsankräm m jordgubbssylt. Eller Päron/mangomousse, chokladmousse m crisp och fodra m lite grädde?
    näää inte får man frestas sådär på kvällen!  chokladmousse m crisp hade jag valt
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)