Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Gomorron! I sov till 10,då jag väckte honom-nu är jag seeeeg! Är sugen på en tur till falun och kika på kläder men det blir nog kupolen tror jag!

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

har en sån huvudvärkLedsen  hoppas det bror på stress isf borde det ju gå över när jag kommer till Marit?!   ska skynda mig in i duschen nu,Isac fattar att nåt är på g och är som ett plåster och jag vill duscha själv nu när det är bråttom ju! Och beslutsångest om kläder....  men annars är allt bra

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-29 17:23:39 följande:
    Gud va alla har ont i huvudet i dagarna.... hoppas det går över.. ta en tablett... jag dricker Cider jag.. har precis duschat.. :)
    gjort det,ska testa med mer kaffe!
  • znoozan

vad gör alla när det är så tomt här? är oxå förvånansvärt pigg,skönt detRäcka ut tungan 

• znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-30 13:37:08 följande:
    Hallo. Jag är också förvånansvärt pigg idag. Hade mycket trevligt igår, drack massa vin och sjöng massor Kommer ni idag? Måste dammsuga.
    jajjemensan ¨Tror inte sambon kunde ha I,han följer nog gärna med och röjer lite med Adam
  • znoozan

vad knäppt det blir med omställd klocka,nu är den 21.45 så det känns som att I borde sova men för honom är den 20.45 och han studsar runt och delar ut leksaker,men jag är trött och skulle lätt kunna somna

• znoozan
    smarties skrev 2008-03-30 21:48:57 följande:
    Jag har köpt bröllopsklänning idag! 299 kronor på Cubus
    shit vad billigt,har du bild?
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-31 17:49:24 följande:
    Gokväll... Vad gör alla?? Själv väntar jag på att Lasangen jag har i ugnen ska bli klar..  Vi har varit på fenix å lekt lite.. Nån som ska dit i morron förmiddag?
    vi tänkte ta en tur dit
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-31 19:55:19 följande:
    Nu håller min händiga svåger på att sätta dit ett lås i vårt vitrinskåp, så att Isac och Adam inte kommer in till glasen nåt mer
    Hehe han får nog satta mer lås på ytterdörren oxå annars rymmer de ist Isac ville ju gärna ta med Adam ut i leran
  • znoozan
    Martha skrev 2008-04-01 14:36:09 följande:
    Hejhej... Har varit å vägt å mätt Malva nu.. 11750g blev det i dag.. Funderar lite på hur vida det är bra eller dåligt..  Hon har nämligen vägt först 11250g vid 10 mån och sen 11135g vid 11månader.... Men det är ju ändå 650 upp så... Hmm..  78 lång var hon oxå.. :)  Å arg som ett bi blev hon när hon fick sprutan.
    hade det inte vart bra hade bvc sagt till
    är ni hemma imorrn? skulle ha vart förbi å hämtat kläderna
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)