Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

lindi skrev 2008-03-03 21:57:57 följande:
    åh den sidan ska jag spana in nu, som sagt går det ju inte åt så mycket, roligare att ha fler färger istället
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m27778349.html Rolig sida.
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-03 22:09:26 följande:
    åh tack, ska läsa lite där
    Köpte vattenfast eyeliner också. Och kunde inte hålla mig. Har testat nu. Helt underbar. Men nu ska jag försöka få av den också
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-03 22:29:25 följande:
    jag skulle gärna använda eyeliner, tycker det är så himla fint, men jag är så dålig på att få till det bra med de där flytande som blir finast. o lyckas man få  till det på ena ögat så är det ju garanterat att man klantar till det när man ska göra det på det andra ögat hihi!
    Ja, det är svårt att få till båda bra. Har testat flytande och dom där på kaka. Har gillat Kanebos flytande bäst, men den är ju svindyr.

Den här är en kräm, gel liksom, den var väldigt lätthanterlig, men jag testade bara på ett öga. Ska testa igen imorgon, på båda.
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-04 14:29:12 följande:
    Tacl för lunch idag.. dock så blev ja så mätt så jag inte fick i mig nå fika efteråt.. Och kladdkakan bara skrek "äät mig, ääät mig.."  
    Tack själv. Det var jättetrevligt. Adam sov 20 på em. Men nu ligger han och sover i alla fall.
  • Starlet1
    viföralltid skrev 2008-03-04 19:16:33 följande:
    kan säga det här oxå min bror var nyss här o berättade att jag ska bli faster i början av okt
    GRATTIS, vad roligt. Det är så härligt att bli faster, fast det är ju inte jag, jag är moster, men ändå
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-03-04 19:18:26 följande:
    nån som varit i butiken som säljer villervalla vid lager 157 på senaste? är sugen på att åka dit imorrn måste ut på nåt!
    Jag har varit där. Dom har fina saker. Men jag ska hem på söndag, till småland, och i Värnamo har Villervalla en butik, och även Halloncollection. Ska bli SÅ roligt att shoppa där, hm. Är ju pank men ändå.
  • Starlet1
    viföralltid skrev 2008-03-04 19:23:02 följande:
    nån av er som vill ta en fika i morron på stan? vill ju se er som man pratar med irl någon ggn
    Åh, det hade jag gärna. Har ju inte så mycket att göra om dagarna. Hade det inte varit för er här i tråden så hade jag suttit i Aspeboda själv med Adam hela veckorna.

Men jag tror kanske att Marit ville ha mitt sällskap till Falun.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-03-04 19:35:29 följande:
    fanns det mkt av det som finns på hemsidan?
    Ja, ganska så. Den där underbara svarta overallen och fina byxor. Men det är inte en jättestor affär.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-04 19:36:46 följande:
    Mää gud va skumt.. ser det nu... hmm.. ska testa å logga in mej igen..
    Nu är du grön.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-04 19:31:54 följande:
    Ja vill oxå dit å kika... :)
    Jag är alltid pigg på utflykter
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)