Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Goddagens. Om en timme ska jag iväg och träna. Har inte alls ångest

• Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-03 17:07:55 följande:
    Kul..det är ett toppenmål!! Jag ska också på bröllp i sommar! :) ska bli sååå najs. Jag har gått ner 3kilo sen efter förlossningen, gooood work :) men ska ner ytterligare 5..
    Jag har två bröllop i sommar varav jag ska vara tärna på det ena. Och ändå lyckas jag inte få den där jättemotivationen. Ska ge mig på CK igen. Men vet inte när.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-02 23:30:01 följande:
    Nu finns det några bilder från vår home stylning i helgen.. :)
    Blev ju jättebra. Roligt att en topples Jens fick vara med på ett hörn också
  • Starlet1

Nu har jag fått massa ögonskuggprover. Jättehärliga färger. Beställde 15 st för 2 $ st. Det är inte mycket i, men det går inte åt så mycket. Blir så sugen på att beställa ännu fler färger. Nu blev det mycket brunt, vet inte varför, men det bara blev det. Skulle vilja ha lite andra färger också.

• Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-03 20:38:25 följande:
    Åh, du måste göra mig snygg nånkväll
    Absolut! Måste testa mina nya eyeliners också.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-03 20:58:10 följande:
    schhh... tog ett nytt kort där han inte var med.. men när jag laddade upp tog jag fel... hihi
    haha
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-03-03 21:20:36 följande:
    åh jag vill oxå bli snygg igen dags för party snart tjejjer?
    Hihi, vill så gärna testa lite smink på er. Har köpt lite mörka skuggor nu, har ju så många ljusa.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-03-03 21:32:43 följande:
    kul,skojjigt att bli sminkad jue
    Ja, skojigt att sminka.
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-03 21:38:38 följande:
    såg på någon bild att du hade sånna buttar från mus med lösa ögonskuggor. blir det inte en massa spill från dina? jag funderar på om det är något fel på mina för jag måste ha alla i olika plastbyttor, för varje gång jag öppnar ögonskuggsbutten så ramlar det ut en massa skugga o några läcker fast de är stängda. de tar ju en del plats när varje butt ligger i en stor plast bytta.vill också ha lite nya ögonskuggor!! vill känna sig lite ny inför våren ska fixa "nytt" hår på torsdag iaf! *skönt*
    Jodå, dom läcker en del, i alla fall en del av dom. Det som är problemet är när det lägger sig ögonskugga i "gängorna" på butten. Men jag har en sminkväska som har plastfickor, så det är inte så farligt.

Köpte nya lösögonskuggor idag, 15 st. Härligt. På www.madminerals.se kan man köpa 1/4 dels tesked för 2 dollar. Och det räcker rätt länge.

Så himla kul med ögonskuggor.
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-03 21:57:57 följande:
    åh den sidan ska jag spana in nu, som sagt går det ju inte åt så mycket, roligare att ha fler färger istället
    Ja verkligen. Finns en sida här på FL som pratar mineralsmink. Smink, smink, smink tror jag den heter. SKa kolla och länka.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)