-
Ja du, det blir nog en väldigt lugn helg. Min kille är inte helt kry fortfarande. Fast han är pigg som få. Men jag vill inte smitta nån. Eller får vi komma till dig?tejp skrev 2008-02-22 09:12:18 följande:Mår du bättre nu? Antar att det inte var blindtarmen eftersom du fick åka hem? Gallsten?Det är ju inte värre än att du kan åka tillbaks ifall du mår sämre igen Krya på dig vännen!!Jag har sååååå ont i munnen. Har en visdomstand som inte kan komma upp riktigt tror jag, för den är uppe lite, och så blir det infektion i tandköttet runt, är skitäckligt och gör så jävla ont!! BuuhuuuTycker jättesynd om mig själv!!Va har ni för helgplaner tjejer?
-
Jag tycker du ska göra det. Ligga på sjukhuset tills dom kan ta blindtarmen. Så vi andra kan vara lugnaMichaela83 skrev 2008-02-22 11:31:12 följande:Det är forf en "misstänkt bildtarm". Tydligen kan den retas under flera år om det vill sig illa, utan att bli inflammerad/svullen och dom opererar helst inte bort den försen dess. Dom kollade igenom alla mina organ och alla organ mår prima Utom ett mycket dåligt blodvärde, så nu är jag satt på medicin.Men jag kände såhär: Jag hade inte ont längre, och när läkaren berättade att en blindtarm KAN retas, till och från i flera år, så kändes det bättre att åka hem, än att ligga där och vänta.. alltså, skulle jag vara kvar så var det för att dom ville ha lite mer observation över hur jag mådde och mådde jag bra idag skulle jag ändå bli utskriven. Jag kan ju inte ligga på sjukhus i flera år
Nä jag förstår att det är skitdrygt att ligga där på en femsal. Har själv gjort det, när jag var 13 och jag låg på samma sal som gamla tanter som snarkade kommer jag ihåg. Dom skrev ut mig också för jag vill hem, fast jag borde legat längre. Vet inte varför jag inte fick ligga på barn faktiskt.
Hoppas nästan att den skriker till snart så du får bort den och inte behöver fundera på den i flera år. Är jag hemsk som säger så? -
Min kille har inte kräkts idag. Han har varit pigg och så och leker för fullt på dan. Och han äter och dricker. Pärondricka är favorit. Men det är slut på dom där söta drickorna nu när han blir frisk igen.
Håll tummarna för att han inte kräks imorgon bitti. -
Fast det där med att han inte kräkts idag är ju inte helt sant. Han kräktes ju kl 8 på morgonen. Men sen har han inte gjort det. Ja vi behöver tummarna.tejp skrev 2008-02-22 22:32:59 följande:¨håller tummarna att det är över nu! Stackars liten!!Nu har väl alla med råge haft sin beskärda del i denhär tråden! Nu måste alla vara friska så vi kan ses lite.Å jag väntar på Nirnas bebis
Vill ju också ses lite. Håller på att få tuppjuck här hemma. Total lappsjuka.
Väntar också på Nirnas bebis. -
Tror som Michaela, lågt blodtryck. Tycker han ska kolla upp det omedelbart.Martha skrev 2008-02-23 10:37:24 följande:Hejhej.... vad tror ni??? I natt när Jens skulle ge Malva mat upptäckte han att han var jätte yr i huvudet.. när han lutade sej framåt så lixom trillade han bara framåt han fick försöka massor med gånger innan han kom upp ur sängen.. Och nu på morronen är han fortfarande lika yr.. säger att det känns konstigt i huvudet... vad kan det vara?
-
Så nu har jag läst på. Läskigt, men skönt att det går att göra nåt. Och att han fick svar så fort. Antar att det inte blev nåt IKEA idag då.Martha skrev 2008-02-23 11:45:17 följande:Nu har han ringt... de säger att han har kristall sjukan...
-
Ska inte göra mycket. Har fikat med en kompis som inte var rädd för oss Och det var SÅ skönt med lite vuxenprat. Men nu ligger Adam och sover och jag sitter och väntar på längdskidorna och vet inte vad jag ska äta. Och Göte och Åke är på väg från Sälen, redan, jätteskönt. Jag blir inte ensam i eftermiddag. Är dom hemma för 17 så åker jag på turbobesök till Kupolen, hihi.tejp skrev 2008-02-23 13:16:48 följande:Va har ni för lördagsplaner idag då? Nirna ska ju föda barn! Men ni andra? Vi firar 9år idag, jag och jacob!jag ska till falun en sväng snart, sen ska vi träffa Maria å dom senare så dom inte glömmer oss under veckan Måste ju nästan fira lite ikväll också
-
Gokväll på er. Vad har ni hittat på idag då.
Vi har städat och lekt med Adam och jag har vart på Kupolen en sväng och sen åkte jag och köpte en Tripp Trapp stol. Inte för att vi behöver den riktig än, men den kan ju vara bra att ha så småningom.
Adam är bra igen. Det är samme glada Adam som är tillbaka. Jätteskönt. Så om allt går som jag vill så är jag tillbaka på Fenix imorgon. Är det nån annan som ska dit?
Imorgon ska Adam vaccineras mot Pneumokocker. Ja, han kanske blir dålig av den sprutan, så vi inte kommer till Fenix i alla fall. Jag vet inte. Han brukar bli lite grinig av vaccinationer. -
Japp, köpte stolen. Kom tipset från dig? Ja, det var med bygel, den var jättefin, var visst tillverkad av nån man från Torsång som sålde dom förut.Martha skrev 2008-02-24 20:53:45 följande:Hihi så du köpte stolen :) Kul, var det med bygel oxå?? Jag ska till tandläkaren i morron så det blir inget fenix för oss.. sen måste jag hem och städa tills me and i partyt.... Hoppas ni dyker upp allihopa???
Jag kommer ju inte på kvällen, men tar mig nog till Fenix, om Adam är pigg. -
Den var riktigt fin. Men nu vet jag inte vart vi ska ha den innan vi börjar använda den. Kanske lika gärna kan börja ha den men han sitter inte jättebra i den än, Antilop är nog bäst än så länge.Martha skrev 2008-02-24 21:05:17 följande:hihi ja hon ringde mej.. å vi har ju redan köpt men jag sa att hon skulle länka dej.. :)