men fy,med tanke på deras slart..så borde du ha lite förtur som plåster på såret..säg det gnäll lite på dom. du har ju ändå förloret 19 dagar..
så kan dom ju inte tänka,fysisksmärta...
den psykiska smärtat då o inte bli gravid,räknas inte den?
dom borde ta patienterna i tur årdning,inte efter hur ont man har..
Pyro pyret skrev 2008-01-09 10:34:57 följande:
Hej igen.Jag läser på juristprogrammet, är med och driver ett projekt i Afrika för skolutbildning för unga flickor. Tar extra kvällskurser på universitetet samt jobbar extra en helg i månaden för att ha råd att göra 3h middagar, läsa vanliga böcker, hänga med katterna, kompisarna och träna. Idag är jag sur för att jag ännu inte fått min kallelse på remissen som skickades den 18:e dec till Karolinska. Har dubbelkollat med min privata klinkik och enligt dem är den skickad. Har sen talat med sjukhuset men de har inte fått in någon remiss med mitt namn. Hon på Karolinska sa bara att det ibland försvinner saker med posten. Det är ju sant, men det betyder ju att jag inte stått i kö under dessa 19 dagarna som jag gått och väntat. När jag frågade om kötiderna så ville hon inte svara. Men erkände att det fanns problem med att uppfylla vårdgarantin (3 månader) och att det avgörande är ens akuta behov. Med tanke på att jag är ung och inte "lider" av någon fysisk smärta så det känns inte så kul att höra detta. Ibland blir man bara såå trött på allt. Har talat med min klinik än en gång och de skall nu ringa upp och se vad som hänt...hoppas mysteriet med remissen är löst innan dagen är över. Hälsningar Agro Pyro Pyret