• oxle bo

2008

hej filmen var JÄTTE bra vill se den igen, o jag är inte sån som gillar att se en film 2 gånger..
    jaha lördag,undrar vad man ska göra idag då?!

• oxle bo

jag vill bara beröma alla oss som håller på o kämpar oavsett om ni har hållt på i en månad eller flera år..
    tycker att ni är så starka som årkar kämpa o inte ger upp.
    våran tid kommer!! det vet jag.

att ni årkar hålla humöret uppe o fortsätta kämpa trotts att det är babybom omkring oss.

känner på mig att 2008 är ett bra år!!

• oxle bo

jag åkte in för att jag fick värkar, dom försökte stoppa dom men det gick inte.sen vart värkarna så hemska att dom gick i varan. och så hade jag börjat öppna mig.det visade sig att jag hade en infektion i blodet o i slidan. sen fick jag hög feber o blt blev jätte högt så dom var tvugna o sätta igåg mig "mer".vi åkte in en tisdagkväll han kom på onsdag morgon. jag fick ligga kvar i några dagar pga infektionen.med en massa drop.

han var helt perfekt.det var inget fel på han,han levde helatiden tills han kom ut.men han var för liten för o överleva.

liver känns så oretvist,jag förlorade min pojke för att jag blev sjuk

personalen var helt underbar.

Pyro pyret skrev 2008-01-05 17:27:57 följande:

nyköpings bo:Tack, du har så rätt. Vi är alla här helt klar värda ett stort beröm. Alla som känner att de kämpar är kämpare. Det är inte alltid kul att vara en, men vi har alla våra bra och dåliga dagar. Det är därför JAG tycker det är så skönt att ha familjeliv. När jag känner att allt går emot mig så finner jag stöd i att se alla andra som orkar kämpa vidare, och på en bra dag så känner jag mig extra stark för jag vet att det är lätt att inte känna så. Fick ni hjälp på vägen när Simon blev till? Önskar alla en trevlig lördag kväll, pyro pyret
  • oxle bo

ok jag åt pregotim för o bli gravid.
    jag har jätte oregelbunden mens ibland tar det 7 månader innan den kommer.
    vi blev gravida på andra kuren,så jag hoppas att det går ganska snabt nu med.

dom försöker inte rädda barnen förens man är i v24. det är för stor rist med hjärnskador o så.när dom är mindre.

Pyro pyret skrev 2008-01-05 18:38:13 följande:

nyköpings bo:Ursäkta att jag var otydlig, jag menade om Simon blev till på ett naturligt sätt eller om ni fick hjälp via IVF för att bli gravida med honom? Hoppas du inte tog illa vid dig. Visste faktiskt inte att man var för liten för att överleva när man var 20 veckor gammal, man har kanske fått en övertro till tekniken idag som skall vara så bra och så utvecklad. Skönt att höra att personalen var så bra, måste vara oerhört viktigt vid ett sådant tillfälle i ens liv. Jag kan inte ens fatta vad du fick gå igenom. Det är så orättvisst att han inte fick stanna kvar hos er enbart för att du blev sjuk. Om jag fick bestämma skulle ingen behöva genomgå det du fick göra. Du är så stark som orkar skriva om det som hänt. Att förlora någon är som att bli av med en del av sig själv som aldrig riktigt läker. Men min erfarenhet är att det blir bättre även om det tar tid. Själv blev jag gravid 1998 då jag var mycket sjuk. Kunde inte behålla barnet pga. av alla de mediciner som jag åt och dels för att jag var så sjuk att jag inte skulle klara en graviditet. Jag gjorde då en abort och det är denna skrapning som man nu tror är orsaken till att jag inte kan bli gravid, i alla fall inte av mig själv. Min slemhinna blev troligen skadad. Så jag kan förstå känslan av hjälplöshet när man drabbas av nått riktigt riktigt orättvist.Men detta år är vårt år så det kan bara bli bättrePyro Pyret
  • oxle bo

tack.. det är blandras americansk bulldog/amstaff

Pyro pyret skrev 2008-01-05 20:39:23 följande:

nyköpings bo: är på hund span och din hund är också sjukt söt, vad är det för ras? 82Viola: mycket pengar är det. Ska till Karolinska och se vad de säger men sen kanske det blir aktuellt. Måste ner till tvättstugan igen....suck!
  • oxle bo

hej.. här är man mätt,precis ätit tacos..mmm.
    idag har jag rivit ner julen,skönt.
    jag har varit själv hela dagen,gubben har joure o var tvungen o jobba.lite trist.
    nu blir det nog tv o lite godis..

pyro pyret:vad är det för hund det lutar åt då?

• oxle bo

Mmm, en latte lät inte halt fel

8Viola2 skrev 2008-01-06 15:09:37 följande:
    Jag skulle gärna velat vara där när du berättar för dina vänner att du vill hem pga ägglossning..HUr är det med er tjejer idag då? Jag är lite trött, sovit dåligt men det är ok ändå. SKa fixa mig en latte i espressomaskinen.
  • oxle bo

håller tumarna för dig,du måste höra avdig i morgon när du har testat dig...

Wilma00 skrev 2008-01-06 17:06:20 följande:
    Jag blev klarvaken mitt i natten.. hupp.. somnade sen vid femtiden.. Ingen mens än.. Jag är iaf glad åt snön så länge den varar.. Behöver bara piggas upp lite ur deppigheten.. mensvärk.. men ingen mens Får se i morgon hur det är.. Tänkte gå till apoteket i morgon och sen ta en fika och handla lite på kappahl kanske, har lite presentkort där. kram tjejer.
  • oxle bo

hur är det där med temp??
    vid ÄL o BIM

har inte förståt riktigt..

• oxle bo

ok,tack. då hänger jag med.
    jag äger ingen temp men då vore det nog ide o införskaffa en

jaha,idag ska jag städa.rev ner julen igår, så idag så blir det storstädning

Svar på tråden 2008