• oxle bo

2008

jag sitter här o tänker..
    jag har blivit erbjuden o jobba natt på mitt jobb.
    o det har jag vetat göra,då behöver vi inte ha hundvakt något mer. men jag är lite rädd tänk om någon dör,då vet jag inte vad jag ska göra..har aldrig tagit hand om någon som dött,o man är själv på natten..hmmm
    men tror att jag byter ändå??
    vi ska byta på prov o 6 månader,men 6 månader är lång tid om man inte trivs.. fördelen med o jobba natt är att man har en långledighet på 10 dagar var tredje vacka..
    förstår inte varför jag velar, ää jag ringer o sägger att jag vill byta..

• oxle bo

nu är det bestämt. vi ska bara träffa chefen o skriva papper..
    vi ska byta jobb i 6 månader..
    lite nervöst..(man är ju själv) men jag har gått extra så jag vet ju hur det är.(brukar vara lugnt) det jag ser fram emot är, också långledihheten man får
    kan jag vara hemma o mysa med min hund i 10 dagar

hmm undre hur det blir med semestern? vi har ju hyrt stuga v29.
    det måste jag fråga..kramar

• oxle bo

glömde säga att jag var på VUL idag,hade en äggblåsa som var 13mm.ska börja kissa på stika i morgon så jag inte missar ÄL.
    hur snabt väckser ett ägg? när tror ni att jag får ÄL..
    sisst så fick jag på dag 18,tror att det blir så nu med. idag är jag på dag 11.

docktorn tyckte att vi skulle sexa även innan ÄL, spermierna lever kvar i 3 dagar sa hon.

• oxle bo

hur ofta(på ett ungerför) brukat du blöda?
    varje månad? det låter som du kan få vänta ett tag på en blödning.kan du inte ringa o säga att du vill ha gestapuran..
    vet hur det känns o höra när folk är med barn.
    jag kan ärligt säga att jag inte blir glad,får en konstig kännsla i maggen när jag hör det(ett slag i ansiktet)
    fick precis vata att en på jobbet är med barn

men vi ska snart ha flera + här..

• oxle bo

hej. nu sitter jag på jobbet,har delad tur idag.
    är på dag 15 idag ingen stegring än,men jag har lite mensvärk till o från.kan man känna när äggblåsan väcker? eller,hmm undrar vad det är jag känner. brukar inte känna något..
    igår var jag o min sambo på midag hemma hos en kompis, vi var tre par,o dom andra har varit barn på 1 år. måste säga att det var lite jobbigt o sitta där o snacka barn o så..o se dom små liven..
    kramar

• oxle bo

fortfarande ingen stegring..
    är på dag 16 i dag. när jag gjorde VUL så hade jag en äggblåsa som var 13mm o en som var 8mm. nu har jag mensvärk på både höger o vänster sida,undrar om båda äggen är på G?hmm.
    vi sexade igår för säkerhets skull.

jag funderar på om vi skulle göra e till tråd där vi kan skriva när vi har BIM eller om vi vänter på utredning o så.
    så vi kan hålla lite mera koll på varan
    vad tycker ni?kram

• oxle bo

stegring idag det blev ett starkt streck på direktrn..
    så när gubben kommer hem i kväll så blir det mysa av..
    vilken tur att man är ledig idag,i morgon jobbar jag kväll men vi ksn ju mysa när jag kommer hem...
    är det 12-16 dagar efter ÄL mensen kommer? har inte riktigt koll på det där.

nä inga med kontroller, dom tyckte inte att det behövdes eftersom att det funkade sist jag åt dom.

Wilma00: jag trivs också JÄTTE bra här
    när tråden stängs så får vi öppna en fortsätning..kram

• oxle bo

själv börjar jag jobba natt den 3 mars.ska bli spänande, ser fram mot det, och så får jag mer ledigt.fast vi får se hur det blir med en saken. jag har sakt att jag vill jobba extra, o vi har typ inga vikarier så det finns jobb..

fan vilken mensverk jag har.aj aj. brukar inte känna av ÄL. hmm konstigt.

8Viola2 skrev 2008-02-19 14:33:57 följande:
    Jo då jag ska jobba mars-sep så det känns toppen!Blev uppringd från samma arbetsgivare jag var hos förra sommaren och blev erbjuden att komma på intervjuv för ett jobb som inte annonserades ut. Blev superglad och efter intervjuvn var jobbet mitt. Visst är det bara under säsong men det ger mig iaf jobb under 7 månader, heltid, mån-fre och en månadslön.
    grattis vad kul
  • oxle bo

vad är det för jobb du har fått? men då kommer du väll få betald semester? jo jag tror att det känns bra,men det kan jag inte svara på förens jag har testat

jag hoppas att det är ett guld ägg, men jag tror att jag har för höga förväntningar.hur många lyckas på först försöket?

8Viola2 skrev 2008-02-19 14:51:14 följande:
    oxle bo skrev 2008-02-19 14:45:37 följande:
    Ja just det ...hur känner du inför det?Jo jag sa också att jag kunde jobba lite extra när jag är ledig.Verkar som att jag kommer ha fullt upp så vi får se hur mkt jag orkar med. Jag måste ju ha en semester enligt dem Då är det säkert ett guldägg som släpper om du känner av ÄL Hoppas på det iaf.Stämmer att man oftast får mensen 10-16 dagar efter ÄL.Då räknar man från dagen efter ÄL som troligen är dagen efter stegringen på testerna till dagen innan mens.
Svar på tråden 2008