• Nork

2008

Det är inte dåligt vad akiva ni var igår och idag! har ju en hel "novell" att plöjja igenom

kan meddela att 75 års kalaset jag var på var inte så illa. var hemma vid 3!!! det var god mat, dans, kareoke mm. hade riktigt, riktigt trevligt!

Pyro Pyret: jag tränar på world class. kör egentligen bara pass. så igår blev det box. bästa träningen enligt mig! annars blir det en del combat, step, aeribic mm.

Pyro pyret skrev 2008-01-05 15:46:37 följande:

Nork: hoppas på bättre lycka för dig nästa månad, det är så jobbigt att behöva bita ihop och ta nya tag. Nästa gång jag tester kommer det vara min 14:e och jag är bara såå less på det, men samtidigt kan jag inte sluta att hoppas. Jag är ju totalt menslös så det blir inte lika defenetivt för mig pga. att det inte är kört en viss dag. Jag testar och testar och hoppas och hoppas varje månad men tillslut inser man att det är kört igen. Typiskt.Vad för träning pysslar du med? Kan inte påstå att jag gillar smärta, men när jag tränar vill jag känna det i hela kroppen och sen strecha ut så jag känner mig mjuk och smidig...har dock legat på latsidan ett tag eftersom det varit så mycke tentor och stuff.
  • Nork

haha, trevligt, det får man kanske forska lite i någon gång?

8Viola2 skrev 2008-01-06 18:45:28 följande:
    Ha ha...då kanske vi har setts Nork!!Jag tränar också på WC
  • Nork

82 Viola: var inne å kollade på din sida. och läste då din lista:

SAKER MAN SOM OFRIVILLIGT BARNLÖS HELST INTE VILL HÖRA

SÅÅÅ bra. det är verkligen så sant. jag fick senast igår frågan om inte jag och sambon börjat fundera på barn. vad ska man svara? jag menar i sommar är jag 29. vad tror dom?

Wilma00: jag vet, fattar inte vem som kom på namnet eller hur förkorningen skulle bli. men visst är det kul

• Nork

hej på er tjejjer.
    vilka historier! som tidigare sagt, man blir så tårögd och man undrar vad det är för mening med allt. visst att man blir starkare och så när man klarat sig igenom det värsta och kan ta sig tillbaka till vardagen. Men ändå.... Livet är inte lätt direkt.

Jag har i alla fall en positiv sak idag. Ringde och bokade tid hos en homeopat idag. Vet inte riktigt hur det funkar, men har kompisar som fått hjälp på så vis och lyckats bli gravid efter 2-3 månader. Så jag ska ge det en chans innan jag bokar till för utredning. Jag har ju bara varit igång med verkstaden sen mars. Enligt tanten som svarade (super trevlig) så får man träffa honom och så diskuterar man igenom hur man mår och har det och så hjälper han till med tips och råd och tabletter eller vad det nu kan vara.

Det känns så skönt att jag har tagit tag i det!!!! Så idag känns livet hur bra som helst! Trots att det är måndag! (gillar inte dom)

• Nork

Tack detsamma!!

oxle bo skrev 2008-01-07 19:40:20 följande:
    homeopat, det har jag aldrig hörttalas om.hoppas att det fungerar o att du är gravid tills sommaren kram
  • Nork

Tack detsamma!!

oxle bo skrev 2008-01-07 19:40:20 följande:
    homeopat, det har jag aldrig hörttalas om.hoppas att det fungerar o att du är gravid tills sommaren kram
  • Nork

Wilma00: skönt att det gick så bra och att ni trivs ihop. dte är ju A & O när man sitter med sådana personer och öppnar sig totalt med ens liv.

Själv jobbar jag inom det grafiska. men är på väg att byta, (för mkt strul på jobbet som tar all min energi) Ska på intervjue i morgon. dock en helrokad. ska på intervjue till en butik. det är dock en tjänst på 75% och det är ju lite lite.... och sen är det ju helger, nu är man så bekväm med att jobba mellan 7-8 till 16-17. Någon som har erfarenhet med tider och löner och så?

• Nork

idag när jag såg nyheterna blev jag dock bli sugen på att bli hjälparbetare i Kenya. eller adoptera ett stackars barn. tänk vad bra man har det ändå!

• Nork

Tänker på dig!
    STORA KRAMAR!!

oxle bo skrev 2008-01-09 12:34:48 följande:
    idag har jag en riktigt skit dag...jag bara gråter och tänker på min underbara Simon, varför fick han inte stana hos mig? jag älskar han så mycket.. min underbara son.det är såna härna dagar man bara vill försvina
Svar på tråden 2008