• Wilma00

2008

ja det vore ju toppen. vi får väl se om hatkärringen dyker upp. suckar. *snyft* gråter en skvätt mot axeln.. suckar tungt.... inte hjälper det att slappna av och sluta tänka på det heller, för då skulle vi ju blivit gravida med en gång då vi började eller hur. kram. ps degen var iaf god.

Nork skrev 2008-03-06 17:34:11 följande:
    Passa på att lägga in en bulle i din egen ugn
  • Wilma00

2 ggr idag har det känt som att mensen skulle kommit. hmm fast jag känner inget i brösten... bara vänta o se mao... trist väntan. kram.

Nork skrev 2008-03-06 17:48:25 följande:
    Finns inget bättre än bulldeg!!! Hade jag varit hos dig hade du kunnat få gråta mot min axel. Styrkekramar till dig!!Nä, att inte tänka på det är lustigt. Ja menar, hur f..n ska man sluta tänka på det. Det var ju det första man tänkte på direkt efter man fått till det.
  • Wilma00

tja ingen mens här iaf... är på dag 31 visst.. har visst räknat fel.. Var på toan vid fyratiden.. Vi har ett hallfönster i trappen ut mot gatan.. Såg en vit volvo sakta in... Fick värsta hjärtatacken och sprang upp... Tidningen sa magnus... okej.. suck.. man kunde känna hur hjärtat slog... Sen somnade jag nog ett tag iaf.
    Drömde att jag var förlovad med en svart kille.. Fast vi gjorde slut innan drömmen tog slut, fast jag fick tillbaka ringen. Tror jag sett på glamour för mycket,

• Wilma00

nån gång. nästa vecka kanske.. maxdagar är 32... vill somna om igen. bakade bullar känns i håret å så. kram.

oxle bo skrev 2008-03-07 10:35:00 följande:
    haha du är för söt ska du testa? kram
  • Wilma00

nä inget. tempen sjönk så mense på g.. sucka... idag kommer mor o far så jag hra inte tid att sitta här. ska duscha också. kram.

• Wilma00

inget än idag.. hmmm konstigt. fast brösten är som vanligt. Gått hela dan och tänkt att nu kommer den, men det var bara lite vita flytningar som kom.. hmmm dag 32.,... jag tjatar..vidare.. tack för tummarna. kram tjejer.

• Wilma00

Det sticker lite här och där men inte nått spår av blod... VI hade sex i natt så det brukar hjälpa till lite.... spännande iaf... Ska in till stan på onsdag så då får bm testa på mig så slipper jag bedömma själv. Hur är din tapp viola? Min är stängd. känner lite varm i brösten ibland... trött.. Tog ju en propavan i natt för att få sova. håller tummarna för oss. kramar!

• Wilma00

tänker som du med om tappen. min är oxå hög... vågar inte riktigt känna efter heller. Men det kom inget heller när vi hade sex inatt. Har jag ingen mens på måndag så åker jag skridskor iaf.. Min mens brukar inte va sen heller.. kram.

8Viola2 skrev 2008-03-08 18:41:43 följande:
    Jag vill inte pilla på tappen eftersom även om jag bara varit försiktig så har det alltid medfört blod intill bim-dagarna.Men senast satt den inte lågt och inte högt men mittimellan och var hård.
  • Wilma00

värsta mensvärken i morse, kallsvettades å så i några minuter innan jag kunde ta nån värktablett. hu så otäckt.. Trodde mensen skulle komma, men icke då.. Somnade om sen iaf. Inte på hela dan har nån mens kommit... Så jag köper nog ett test i morgon iaf. Nervös för att bajsa å så. Har inte så ont nu som tur är.. Är på dag 33 av max 32 coh min mens har inte varit sen alls... kram tjejer.

• Wilma00

Lite skräckslagen bara.. Var irriterad i går natt.. på gubben.. Inte alls spännande, kan nån hålla mig i handen.??? Den kommer nog inte i morgon heller, jag vill åka skridskor i morgon, sista gången ju... kram