• Wilma00

2008

ska kanske fråga min huddoktor om det istället.. mungipan sitter det ett nu. bläää aj. gäspig.. sovit dåligt några nätter. Lite nere... Vad heter dom vet du det? kram.

frujansson07 skrev 2008-03-02 13:24:06 följande:
    Synd............!!!Jag har samma problem vid mensen. Ett jäkla skit är det!!!
  • Wilma00

munsår och uvi är hemskt.

Nork skrev 2008-03-02 13:15:17 följande:
    Det kan oxå bero på snön. Jag får alltid munsår innan snön kommer. Hatar munsår. Det känns som munnen täcker halva nyllet. Har du några bra råd för att bli av med dom. Jag brukar köra med Vektavir eller vad det heter. Brukar vara ok men det sitter ju i 1-2 veckor innan det är borta.
  • Wilma00

3 ggr. håller med dig viola.. att nästan alla plussar.. *S* Innan Robin gjorde vi ett provrörsFET då var jag gravid fast jag fick mf på testdagen samma dag jag testade +.
    Nu kan jag väl inte räkna med att bli gravid igen så snabbt efter + i feb. Efter första mf tog det 13 månader tills Robin kom. Tappen verkar stängd. men jag hittar den nog inte. man är ju så vig. *not*
    HUr länge har du försökt viola? kram.

8Viola2 skrev 2008-03-02 15:22:28 följande:
    Grattis Nork!Alla trådar jag befinner mig i plussar på löpande band nu känns det som.wilma: jag kan nästan lova att jag kommer få vänta längre på mitt plus än du.Du har ju varit gravid 2 ggr mot mina 0 ggr.
  • Wilma00

vi har fått all hjälp redan. icsi redan.. funkade inte.. Maken är lite stressad å få upp den än hemma typ så insem funkar inte. 2 ggr på egen hand iaf. Inte så pjåkigt... Men man vill ju ha barn på jorden oxå..
    deppar bara lite när mensen är på g.. lite avis.. orkar eg inte uppmuntra gravida. typ.. suck.

8Viola2 skrev 2008-03-02 15:31:51 följande:
    Jag slutade med p-pillren aug-05!3ggr..., men nu efter tredje gången borde du väl få lite mer hjälp om ni vill det.Jag gläds åt dessa plus iaf eftersom det är de som försökt länge som börjar se resultat.Igår plussade två och idag två till.Igår satt jag till o med och nästintill bölade för att jag var så glad för deras skull.Men visst är jag avis också men orkar inte gräva ner mig.
  • Wilma00

viola vi har fått 2 gratis försök redan.. och gubben orkar inte med insem riktigt. annars hade vi gjort det med.. Men det ska ju inte bli kortslutning för honom heller.. vi har fått bli gravida hemma 2 ggr och en gng på ferten... så vi kan ju tydligen hemma oxå.. sen ska man ju pricka in den där fb äl oxå.. lätt juh. *not*
    kram.

• Wilma00

tror inte jag behöver testa.. känns det som iaf.. blääääääää sorry all depp.. kram.

• Wilma00

jag är bättre på att trösta när tjejer får mens än att säga grattis till + bara så ni vet...
    kan ju va en nidis pyro.... Fick en nidis med Robin men inte nu detta mf... fast jag mådde ju illa efteråt så det måste väl varit ett mf jga fick va? knäppa jag.. har kort på det + med apolivatesten i mobben.. å där ser man ett blått streck. mejla mobilnummer om ni vill se.
    deppat nu så det blir inte så deppigt när mensen kommer...
    Inte så mycket på schemat i veckan som kommer. Fontänhuset på måndag, inte så mycket skrivande då, psykologen på onsdag. af har semester denna veckan. så jag är ledig där ifrån.
    Åhh jag vill ha det där jobbet på samhalls montering.. hoppas det går fort dit.. Har ju jobbat på samhallstäd...
    svammel.. vill prata av mig lite.. inga vänner här. förutom maken och 5 mil bort... kram tjejer.

• Wilma00

Tack, det har jag hört att det inte är av min exkompis. Har man äl så är det ju lättare än när man är på dag 1 typ ju... Även bästa kompis ska ju förstå sånt kan man tycka.. Tur jag har trevliga kompisar här i tråden oxå..
    Skön dag idag med. Nu kom visst snön. kram tjejer.
    Pyro pyret skrev 2008-03-02 22:16:03 följande:

Wilma00: Jag förstår vad du menar när du säger att det är svårt att gratta... man har rätt att tycka att sånt är jobbigt. Blodet är ingen nidis även om jag önskar. Fast jag är glad för blodet bara för att det ger mig en chans att kanske få börja äta pergo.. har man ingen äl är det ju toppen att äta pergo. Så nått + blir det inte denna månaden heller... med lite tur kanske nästa månad men man vet ju aldrig.Det verkar vara olika... ibland får man nidis andra gånger inte. Vi hoppas tills vi vet i alla fall. Kram. Hoppas du får jobbet också..
  • Wilma00

Tur jag ringde fk idag.. Din blankett är fel sa dom, skicka in en ny.. suckar så jag får inga pengar nu alls i denna veckan som jag skulle fått.
    V12 får jag pengar.. skoj va? Ringt telia som var snäll. Jo vi kan göra en till uppskjutning åt dig fast du redan haft en i år.. puhh. sen fick vi sänkt bredbandsavgift, alltid nått.. Men det var krångligt att komma till en telefonist där.
    Akut trött idag juh... poff sa det så blev jag trött.. Får se om det är nått med det. Som tur är så har vi matpengar iaf och vi bor gratis dock.. (pappa äger huset)
    Babyträff ja, utan mig förmodligen då jag aldrig kommer å plussa.. känns som det.. ska spara en hundring och köpa test ändå på onsdag. Är i stan då. sooooova vill jag...
    kram tjejer.