• Wilma00

2008

Ja ring till gyn. Det skulle jag gjort. Be och få en tid för vul oxå inför äl så kan dom kolla dig ordentligt + prov och se om du haft äl oxå...
    NÄ ingen höjdare.. Ont lite här och var.. Men jag fick iaf fortsätta med mina piller. Jag vill olda urinet själv. kemiintresserad som jag e.. ska lägga mig en stund nu igen i soffan och glo på tv. Ingen feber men fryser. kram.

oxle bo skrev 2008-01-29 14:20:56 följande:
    fy för UVI..har aldrig haft det som tur är.men lider med dig..men skönt o vara hemma vart ringer jag? kan man ringa gyn? det fins ju inget nr till doctorn..kramar
  • Wilma00

Jag vill med ha jobb nu och jobba.. Skulle till min handledare igår men fick ändra.. Ska nog ta en tid på måndag ifall han kan. Är lit piggare nu än igår tack o lov.
    Köpte fel sköljmedel, doftar så man får huvudvärk. Ska köpa ett oparfymerat snart. kram.

• Wilma00

ja det är orättvist, å sen säger dom till oss: tänk inte på det så blir du säkert gravid sen.. suck, vilken dubbelmoral. *arg* De som blir det på första försöket, nä jag tänkte inte alls på det. man blir bara less är förnamnet.. kram

Nork skrev 2008-02-03 11:57:09 följande:
    Igår kom tanten. Jag blir så sjukt trött på det här!!!! Tror jag ska ringa till en barnmorska och kolla om man får lite hjälp. Förstår inte varför detta ska vara så svårt??? En del räcker ju att dom tänker: Å jag vill bli gravid, och ups så är dom det!!Pyro Pyret. Gick det bra igår? Det är alltid jobbigt med dessa frågor. Tycker då att dom seom redan har barn vet hur jobbig tiden innan man blir gravid är. Så dom borde ju fatta bättre!
  • Wilma00

Dag 30... Ingen mens än.. Kanske i morogn eller på torsdag... Fast jag har sett ett blått streck på stickan men jag litar inte på det så jag testar igen på fredag om jag inte fått nått innan dess. Mina ögon ser nog fel,, för maken ser inte strecket och då tror jag inte på det. Ska iväg till af nu iaf... Vi ses i eftermiddag tjejer.. kram.

• Wilma00

De syns knappt på bild. Får se om jag är gravid eller inte. blä... Dumma tester. Annars får jag väl åka till bm nästa vecka då. haha.. Varför ser inte karlar sånt för?

8Viola2 skrev 2008-02-05 16:08:54 följande:
    Ett blått streck...oj låter lovande Kan du inte fotografera så man får se testet??Hoppas såå för din skull att det är ngt.
  • Wilma00

behövdes inte, man kan få falskt + av uvi. orkar bara just nu inte tänka på nått... Så ledsen. Tänkte skita i det i ett tag. Orkar inte med att det redan tagit 7 år.... suck...

oxle bo skrev 2008-02-06 12:04:02 följande:
    NEJ...beklagar..men du får inte ge upp,2008 är vårat år o det har precis börjat ..vet att du kommer o lyckas.det kommer vi alla o göra,det tar bara lite längre tid för oss.testade du idag?kramar
  • Wilma00

Det ligger ju i huvudet nån stans hur man än gör.. Det fattar andra liksom inte... Det stör mig.. Kanske fick jag iaf mf.. Neg, ons. pos fredag. Kanske därför jag gråter så mycket... denna länken tycker jag är så bra å ge till folk som inte fattar hur det känns: jhttp://www.vocalicious.com/empty_arms/empty_arms_mod2.html

Varit ute lite idag och magnus piggade upp mig lite.. skönt att ha er här och skriva av sig ibland iaf... proppat i mig en panodil o 2 orudis... Ska fråga bm om man kan få + av uvi.. Svårt att svälja när jag är ledsen. Har tröstätit lite iaf. kram.

• Wilma00

Nu säger flera att man INTE kan få + med uvi... haha Snacka om att jag är förvirrad.. Antingen blöder jag mens eller så blöder jag bara lite så jag tror det är mens... För vissa kan ju ha mens fast dom är gravida... Ska ringa på måndag innan elva. Känner mig väl inte gravid precis, inget har kommit ut heller. Lite mensvärk.. tomterött blod liksom...

Åhh nyköpingsbo.... hoppas ni kan få honom, man kan ju lära honom att sluta tugga på grejor... Hoppas han ändrar sig din man. kram.

• Wilma00

läs lite längre upp 334... Antingen är jag gravid och har nån blödning som man kan få. ELler så har jag mensen. Men jag har inte fått ut nått typ cellklump eller nått liknande som vid förra mf... känner mig konstig i magen ömma bröst å så.. Ringer bm på måndag.. kram.

Nork skrev 2008-02-07 19:06:51 följande:
    Förlåt. Jag såg inte meddelandet nedan. Förstår att du vill ge upp. Brukar känna detsamma. Min tant kom i lördags, precis innan vi skulle på fest. Så då slog jag bara bort det. Men sen under söndagen var jag jätte ledsen. Nu när det gått ett par dagar är jag på banan igen . Nu har jag iof inte kämpat så länge som du, så jag förstå att det känns hopplöst. Men hoppet är det sista överger en!!! Kämpa på tjejjen, vi finns här för att stötta dig!!! Kramar i massor till dig!
Svar på tråden 2008