• oxle bo

2008

jaha....
    vad gör alla en kväll som denna?
    själv sitter jag här,o gubben framför tv.

det är ju inte direkt upphetsanse o ha sex på bestälning..
    kl 4:45 i morgon så ringer sexklockan,sen ska gubben till jobbet.
    men man får ju för hopningsvis något bra utav det i slutändan

• oxle bo

gör det ring om en vecka stå på dig..
    det är ju inte meingen att du ska behöva vänta flera månader på mens så ni kan brörja..
    säg till när du ska ringa så håller jag tummarna för dig!

Pyro pyret skrev 2008-02-20 10:08:44 följande:

nyköpings bo: Är imponerad av att ni klara av att hålla på vid den tiden och på beställning. Men det är värt det när det lyckas. Själv är jag sjukt trött på att vänta på min mens som jag inte vet om den kommer att komma eller när. Tänker vänta 1,5 vecka till och har inget kommit då så ska jag ha ett snack med läkaren och inte ge mig förren de ger mig nått som framkallar mens. Morr morr
    nu har jag inte mensvärk längra. tror att ägget släpte inatt, heftigt att man kan känna ÄL har jag aldrig gjort förut kram
  • oxle bo
    det är bara o köra på.. det skadar ju inte..
    tänk om vi alla kunde plusa nu..dom här två veckorna kommer nog o gå väldigt sakta..kram
    Wilma00 skrev 2008-02-20 11:55:57 följande:
    jag hade värk igår... ibland känner jag av den ibland inte, förra månaden då jag blev gravid kände jag inte av den. Men vi myser på ett tag till. Vet aldrig när jag har äl ändå. Tänk om man kunde bli oplanerat gravid va.. kram.
  • oxle bo

barn på jorden?
    nä min simon dog när han födes han var för liten för o andas själv. jag räknar mig som mamma,jag har ju min ängla bebis.
    tyvär så är vi rätt många som har varit med om det här,så du är inte ensam.kramar

Wilma00 skrev 2008-02-20 17:18:34 följande:
    så seg idag.. kanske är det av propavanen så jag fick sova lite mera. I morgon ska jag till af. Idag var jag hos psykologen. Nyköpingsbo: hade du barn på jorden? Skrev en ny tråd om det... Känner mig rätt ensam om att bara ha barn i himlen. kram alla goa tjejer.
  • oxle bo

Ho ho.... *eko*
    här var det tomt..
    själv håller jag på o frosta av frysen,det tar en evig tid..
    nu är jag ledig i 3 dagar,ska bli så skönt
    ska göra ingenting..

• oxle bo

hmm det ända jag vet att vi ska göra är att vi ska hem till mina päron,dom skulle bjuda på mat
    sen ska jag bara ta det lugnt,ut o gå i skogen..det är skönt.kram

8Viola2 skrev 2008-02-21 23:02:12 följande:
    oxle bo skrev 2008-02-21 22:15:58 följande:
    Håller med om att det tar en himla tid att frosta av frysen.Därför införskaffade vi en självavfrostande frys när vi totalrenoverade om köket 3 dagars ledighet är lite lyx. Vad ska du göra när du gör ingenting då? Se någon bra film eller nått kanske?
  • oxle bo

så var det måndag igen.
    min sista vecka som dag personal,nästa måndag går jag min första natt länktar. ska bli skönt o jobba själv. slippa allt tjafs som det lätt blir när det bara är tjejer som jobbar.

jag funderar på när jag hade Äl det gav utslag i onsdags, men hade jag Äl på torsdage då, vet inte?

hur mår ni alla, ni som väntar på BIM känner ni något? själv känner jag mig precis som vanligt.
    när jag blie gravid sist så fick jag öma o ådriga bröst, o flytningar innan BIM, man jag kommer inte ihåg när det kom.
    kramar på er..

• oxle bo

mina bröst är också fortfarande lite ådriga sexit eller inte

8Viola2 skrev 2008-02-25 14:02:34 följande:
    oxle bo skrev 2008-02-25 10:47:41 följande:
    Nej jag väntar inte på BIM men har ÄL om ca 2 dagar och märker av de sk ÄL-flytningarna idag. Sedan är det bara att vänta ca 2 veckor och få mens i samma veva som jag ska börja jobba Jag tyckte mig också ha ådriga bröst innan BIM senaste ggn samt rikligare flytningar men brösten är fortf ådriga och mensen kom då som alltid annars.
  • oxle bo

hej.. har haft lite ont i tjej magen till o från nu i ett par dagar kan ju hoppas att det betyder något bra..
    men ska jag vara ärlig så tror jag inte det, käner mig inte garvid för fem öre,inte som föra gången
    en vecka kvat till BIM..
    hur mår ni?

Nikithea: grattis vad kul!! men vad är kontrastultraljud?
    kram

• oxle bo

vill att tiden ska gå fortare,vill att det ska vara den 4 idag men jag tänker tjuvtesta på söndag.. har laddat upp med 2 test

82Viola: hur gick det? orkade gubben när han kom hem

Svar på tråden 2008