Inlägg från: mammapuh |Visa alla inlägg
  • mammapuh

Nu får det vara nog!!!

Anne!

Japp lillebror ligger där i dockvagnen *S*

Emma, Lucas och Noah är mina underverk
  • mammapuh
    thj skrev 2008-01-04 20:54:56 följande:
    Rätta mig om jag har fel nu.Men var du läkare??'vad vill ni att alla DS Föräldrar ska säga,göra???Lägga sig på knä be om ursäkt för att de vill tala om för oss som inte sitter deras kunskap.Vilka underbara barn de har,att det inte alls är så som många tror..Tänk vad många nyblivna Mammor och Pappor till små DS bebbar de kan hjälpa.Ta visdom...Jag tycker personligen att det ynkligt att tala så här om barn,om deras mammor..Bara för att??För mig bara för att tycka..Varför medvetet såra andra människor?Har du Myrtille barn?Tänk(må gud se till att det inte gör det)ngt händer ditt barn som gör att det får ett lättare handikapp lite svårare att lära sig saker m.mm..Skulle du då tycka att det var rätt av oss att säga att det är fel på ditt barn,och det hade vart bättre om hon/han inte hade klarat sig osv ...Ja alla fina meningar du skrivet om DS barn..
    Jag har undrat detsamma! Och du har så rätt så i det du skriver!  Vad är meningen med att skriva en massa elaka saker om tex mig som person? Jag är en bra mamma till mina barn det vet jag och alla som känner mig vet det och jag tror faktiskt att de flesta andra på nätet tror detsamma förutom denna lilla "skara" som letar upp alla dessa trådar för inte ska vi få komma och skriva positiva saker om våra barn!!!!

Kram på dig
  • mammapuh
    thj skrev 2008-01-04 22:13:31 följande:
    Jag är mkt läskunnig,gå bara tillbax och läs dina inläggOch fina var *ironiskt*Du har inga barn va?För så känslokall som du spelar här,så är det inte möjligt..Må gud se till att det inte gör det,så syftar jag också på mkt du tidigare skrivet..Villket du själv säkert kommer i håg...Absolut önskar inte jag och säkert ingen annan ngn ett handikapp.Det du missar här är en mycket viktig sak...Livet!
    Håller med igen om att Myrtille ska läsa igenom det hon skrivit och tänka igenom vad det egentligen står! Kanske menar du inte att det ska låta som det gör?!

Och självklart önskar ingen ett handikappat barn det är liksom inte svart eller vitt har du väll själv sagt flera gånger!
  • mammapuh
    Myrtille skrev 2008-01-04 22:19:28 följande:
    Du håller hårt på traditionen att anklaga lite vagt, vägra precisera och sedan uppmana den anklagade att leta efter vilket inlägg som kanske åsyftas.Själv tror jag inte att du vet vilket inlägg du menar, utan att du helt enkelt _gissar_ att jag måste ha skrivit något elakt om barn med Downs bara för att jag inte sympatiserar med den här trådens "DS-mammor" och deras kampanj.
    Hör du inte hur elakt det låter det du skriver?
  • mammapuh
    Frantic skrev 2008-01-04 22:37:33 följande:
    Elakt? Det är ju precis på det här sättet bland annat du för diskussionen hela tiden; vägrar svara på frågor och försvarar dig mot påhopp som aldrig skett.
    Du har rätt att säga att min dotter är sjuk jag har rätt att inte svara på mer än det jag känner för. Vad är problemet? Slutar du kalla min dotter för sjuk ska jag också svara på dina frågor!
  • mammapuh
    calistra skrev 2008-01-04 22:26:11 följande:
    Kram på dig med, snart får du också en stor familj ska du se! Det är underbart men jobbigt men mest är det underbart!
  • mammapuh
    fozzie skrev 2008-01-04 22:39:55 följande:
    blir jag gravid med en DS-unge skulle jag omedelbart göra abort.
    Okej, hoppas du känner till alla metoder för att lyckas med det annars kan du inboxa mig så ska jag ge dig några råd!
  • mammapuh
    hsu skrev 2008-01-04 22:43:06 följande:
    Ang. att lägga ut foton på sina barn (med DS eller utan):Stackars barn som hängs ut på forumet som ett slagträ av en grälsjuk mamma. Det är ju inte klokt vad barnet måste stå ut med i fråga om exponering och åsikter hon kanske (troligen) inte ens står för. Ta ditt ansvar Mammapuh och håll barnet utanför diskussionen. Ta det på ett allmänt plan, det skulle se mycket mycket snyggare ut.

Om du nu tänker så mycket på min dotter som du säger så skulle du inte föra med osanningar om barn som henne!

• mammapuh
    Myrtille skrev 2008-01-04 22:47:10 följande:
    Mammapuh: Vad sägs om att definiera "häxjakt"?
    Vad sägs om att definiera Downs syndrom och sjuk?
  • mammapuh
    Myrtille skrev 2008-01-04 22:49:53 följande:
    Det har gjorts gång efter annan i en etttusen inlägg lång tråd. Tråkigt att du inte orkade läsa ett enda inlägg där heller, innan du bestämde dig för att alla var onda och hatade din dotter.
    Alla är inte onda och alla hatar inte min dotter!
Svar på tråden Nu får det vara nog!!!