Nu får det vara nog!!!
Haha, som jag strulade till det nu som blandade ihop Lefo med Anne H!
Haha, som jag strulade till det nu som blandade ihop Lefo med Anne H!
Lefo, vilken sötnos!
Skillnaden är väl att Lefo aldrig visar hennes flicka i trådar om DS, medan Emma visas i VARJE tråd.
Handlar dessa trådar du visar om DS och vissas val att abortera DS (till exempel) så anser jag inte att bilder på ett barn med DS hör till.
Jag skulle aldrig lägga in foton på min pojke i trådar om abort.
Man får väl välja sitt tillfälle.
Jo tack, vi har hört det. Om vi säger så hör då;
En förtvivlad mamma skapar en tråd om att hennes barn har cancer, är det då rätt eller fel av mig att lägga ut bilder på mitt, redan döda, cancersjuka barn i den tråden samt berätta hur stolt jag var över honom, hur fin han var osv..?
Jag tycker helt enkelt inte att det är passande.
Det var ett exempel -något jag trodde gick fram. Men tydligen inte, så ignorera bara inlägget jag skrev.
Det i alla fall jag vill, kan inte tala för någon annan i tråden, är att det slutas skriva om denna "häxjakt" och att DS-barn inte är värda något osv.
Nej, jag blir inte upprörd av att se Emma. Jag tycker att det är smaklöst av DIG att visa bilder på Emma i en tråd som handlar mer eller mindre om att abortera bort foster med DS.
Ja, tråden låg från början under funktionshinder, men den flyttades sedan till Etik, eftersom att det har ett tydligt etiskt budskap.
Vilka här är det som 'skriker högst' här? *nyfiken*
Men fy fan vilka mail! *spyr*
Ja vad är det du inte förstår?