Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Godnatt, Natenemire!!!
Godnatt, Natenemire!!!
Då va det officiellt-Malin kan inte bomba alltså!
*vinkar på er*
Jag har minsann inte gjort någon mat alls på tre dagar. Det har vart ett evinnerligt kräkande här hemma. Nu e jag å adi ok men alisia är kass fortfarande. Jobbigt som fan!!!
Idag fick jag veta att jag har min tjänst på hemtjänsten hyltebruk. Inte exakt vad man vill men ja ja... söker jobb och lägenhet i landskrona nu!
Goddag alla girlz! Nu verkar det som att båda mina barn är på bättringen!
SKÖÖÖÖÖNT!!!!!
Alltså jag känner mej som en kass mamma! Sitter å planerar att åka utomlands 2 veckor till thailand eller indien i november Utan barnen.... Vet inte hur jag skulle klra mej utan dom!!!
Men kan inte ta med dom heller... Inte så långt bort. För många timmar i flyg att ensam sysselsätta en 3 åring å en 1½ åring.........
Fråga nr 1: Skulle ni lämna era barn 2 veckor??
Fråga nr2: Skulle ni åkt till thailand eller Goa?
Pavarsia: Välkommen in i ljuset!!
Jag vet inte om jag bertättat hur jag å dini träffades så här kommer det igen.
Jag hade precis gjort slut med min fd pojkvän. det avslutades med rättegång och han fick 1 år fängelse. Så de hyrde in 2 "vakter" till mej.
Jag följde med dessa två killar till Landskrona för att "kolla så polaren lever". Denna polaren va då gift med en albansk tjej.
Hela vägen ner stötte ena killen på mej å jag förklarade att jag ALDRIG mer skulle va ihop med någon!! ALDRIG mer killar för mej.
När Dini öppnade ytterdörren så vände jag mej om till denna kille å sa att NU har jag ångrat mej för honom vill jag ha!!
De skrattade bara åt mej. Vi åkte på streetracing i helsingborg.
Efter 4 timmar så FRIADE Dini till mej trots att han som sagt va gift. Jag skrattade bara och ignorerade honom. Han var knarkare åxå... gick på allt som gick att gå på.
När jag kom hem igen så började Dini smsa, ringde å vi pratade flera timmar isträck, han kom hem till mej fr att bli motad i dörren osv osv... Men efter ett halvår så gav jag upp...
Efter ytteligare ett halvår så bodde han hos mej men var fortf gift med den albanska tjejjen för uppehållstillstånd. 6 månader senare var jag gravid.
Då skiljde de sej.
Inga hard feelings pga att det bara var ett resonemangsparti.
Hon är idag lyckligt gift med en bosniak.
Inte direkt en solskenshistoria kanske...
Men men de 5 åren vi haft ihop har vart värda MYCKET!!!
hahahaha Jag säger inget så har jag inte något sagt iallafall!!!!!!!!!!!!!!!!!
GAH!!!
www.familjeliv.se/Forum-5-63/m29851488.html
Tillägg någon!?
Lite agument vore inte fel. Jag å Petra e rätt ensamma!
Annah: Tja alisia skrek en HEL del på vägen enr Inte helelr en bilälskare kan jag lova. Och jag komemr inte bila igen förren de är lite större trots att det va en underbar upplevelse. De ska vara så stora att jag slipper ha med vagnen! Det va största problemet!
Vi hade den ju fastsurrad bak på cykelställ. *suck* Varje gång vi skulle ha något i bagaget fick vi surra väck skiten!! Gah!!!!
Nä tjejjer nu ska jag å kidzen äta sen åka till Dinis syster i Halmstad å va där inatt!!!
Ha en kanon dag allihopa!!!