Inlägg från: Moj Katile |Visa alla inlägg
  • Moj Katile

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Har läst alla tidningar nu! Gud va intressant att få följa detta!
    Det står att eu och fn bara blundar och håller tummarna för att serbien inte ska opponera sej FÖR mycket eftersom Kosovo inte har rätt att utropa självständigt EGENTLIGEN.
    Att man ska vänta sej vålduppror oavsett om utgången blir positiv elelr negativ för albanerna.
    Att man ska räkna med en tid utan ström och leveranser av varor som kommer genom serbien. De kommer stänga alla gränser som går via dom för att på så sätt förstöra. Det kommer inte bli lätt alltså! Men håll tummarna för att det går vägen iallafall!!!!

• Moj Katile

Tidigt på eftermiddagen kom uppgifter om hur flaggan föreslås se ut. Enligt rapporter liknar den EU-flaggan. med blå bakgrund och med sex gula stjärnor i en cirkel. Under cirkeln syns en karta som visar Kosovos gränser, rapporterar nyhetsbyrån Focus

Det är INTE bestämt än.....

• Moj Katile

Gud jag har letat nyheter hela dagen! Kl 3 direkt när beslutet står fast ska vi ut å köra hela hylte kommun, smålandsstenar, gislaved, värnamo, anderstorp!

• Moj Katile

Åh va bra om flaggan e klar! Men enl svenska nyheterna så är det ett förslag som inte är godkänt ännu. Men skit samma!
    Flaggan e ett mindre problem!!!

Alisia har blivit sjuk så jag kan inte följa med å åka runnt å tuuuuuta! Jäkla unge till att pricka kasst!
    Igår slog hon sönder hela munnen å idag har hon diaree å kräks... Lilla pluttan...

• Moj Katile

Ilskan gör att jag till å me stavar fel!!!!!!!!!

Grrr dumma FL! Kan man inte ens få vara GLAD å fira här inne innan man blir påhoppad längre?????
    Diskutera massa om blått, rosa, amnimg elelr ej å hoppa på cvarandras åsikter som flugor ¨på honung är ok men inte att vi firar!?????!?!?!?!!?!
    Hur tänker ni då??

Sen tråden började har INGEN tidigare nänmnt NÅGOT om att de stör dej på vår tråd eller innehållet i det!?!?!?!?!
    VAD ska man tolka detta som????

Vi har MÅNGA gånger uttrckt så saker på albanska som tex hej, hejdå, godnatt, tackat osv osv osv å vad e skillnaden mot att GRATULERA????????

Lägg ner projektet!!!!

• Moj Katile

vi som vill skriva nån annastans då fl är crap! (man fick väl skriva på engelska? )

micorazon
    Alisandra
    shqiperi82
    Mèlie E
    Malin

Tjabba girlz! Nu är jag välkommen att skriva igen!
    Båda mina kidz har magsjuka. Fan det har jag INTE råd med nu min sista månadslön men va fan gör man!?!?!
    Adrian e riktigt kass kan ajg säga. Han blir alltid jättesjuk av magsjuka. Hög feber, kräks, kräks och diareer. Mycket tvätt blir det!!!

• Moj Katile

Tja girlz...
    Nu sover mina barn. Helt utmattade.
    Och jag har TVÄTT till förbarmelse... jäkla magsjuka!!!
    Det är INTE roligt alls alltså!!
    Båda har spytt ner sina madrasser så nu har jag plastat in min säng å lagt dom där... Får väl sova i soffan inatt antar jag.
    Är såååå sugen på något gott att äta efter allt detta men sure palla laga till något!!!
    Kalops låter inte dumt!

Vad hittas på hemma hos er ikväll då?

• Moj Katile

haha japp bara att låta stå efter man fått det i grytan. Kalops ääär gott. Med ris.
    Haha jag å dini har bröllopsdag på torsdag!!!
    Då har vi vart gifta i exakt 3 år. Å skiljer oss veckan därpå ungefär. Som livet kan bli!

Jag kollar ALDRIG på tv typ... när hinner man det mellan jobb, ungar å skolan och ett helt hem som ska skötas åxå *suck*

• Moj Katile
    micorazón skrev 2008-02-19 21:44:43 följande:
    hehehehe ja, lite mer uppskattning skulle man vilja ha ibland. Typ hälften av det man gör syns inte, nte av mannen i alla fall Jag ser det Men män ser ju ingenting haha
    Vill du låna min son?? Han märker ALLT!!!! hahahahaha
  • Moj Katile
    micorazón skrev 2008-02-19 21:57:25 följande:
    haha hoppas han fortsätter med det! DÅ lär hans famtida fru bli lycklig
    haha ja jag får väl fortsätta uppmuntra honom!
    Nä nu skiter jag i detta för i kväll eftersom det är för jävla fucking (eng ok va?) seeeeeeeegt!!! Palla sitta å vänta 2-3 minuter på att en sida ska öppnas!!!!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!