Inlägg från: Moj Katile |Visa alla inlägg
  • Moj Katile

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

micorazón skrev 2008-02-08 21:17:08 följande:
    förlåt Inte meningen o skriva just nu... men det var paus på 2900 happiness
    Pausa liiite längre nästa ggn!!
    Skojjar bara. jag e brar uttråkad å har NADA att göra!
    (föruton städa, diska, sköjla bort slingfärgen ur håret, fila fötterna nu när de fotbadat en timme å bädda rent i sängarna! )
  • Moj Katile
    micorazón skrev 2008-02-08 21:17:32 följande:
    vad sjöng du då?
    *harklar mej*
    En liten båt blir ofta våt om magen när det stänker
    en liten båt blir ofta våt om magen när det stänker, jag undrar vad den tänker?

Den tänker att i böjlan blå där simmar små små fiskar,
    den tänker att i böljan blå där simmar små små fiskar, jag undrar vad de viskar?

De viskar att det finns en skatt långt ner på havets botten,¨
    De viskar att det finns en skatt långt ner på havets botten, jag undrar vem som fått den?

Jo det har jag för jag har dej å du är den där skatten, Jo det har jag för jag har dej å du är den där skatten!

hahahaha Barnlåt natuuuurligtvis! Vad kan jag annars!!?? Funkar inte med "nana ime" direkt!!!
  • Moj Katile
    shqiperi82 skrev 2008-02-08 21:34:11 följande:
    hahahahaha... bra låt!!
    ´ja den e söööt!!
  • Moj Katile

inte mycket! jag pratar med mammsen som kommit från egypten idag.
    De har tyyydligen haft väääldigt kul eftersom det tog 3 timmar attberätta allt
    Va gör du då?

• Moj Katile
    alisandra skrev 2008-02-08 23:27:03 följande:
    Jaha, det kan jag tänka mig! =) Vart var hon? Och hur länge var hon borta?
    Egypten en vecka och planerar redan hur hon ska kunna åka tillbaka nästa år!
  • Moj Katile
    alisandra skrev 2008-02-08 23:31:30 följande:
    Köpte massa spenat på willys idag petra! 2 för 15kr. Du vet den där gräddstuvade. Alla utlänningar och jag hängde i den disken! Haha!
    Jag ser det framför mej!
    Ungefär som när rusta sålde joggingdressar som det stod SWEDEN på! Typ 50kr för över och nere del!Det va jag å 15 araber som rotade! Hela Dinis familj har såna nu!
  • Moj Katile
    alisandra skrev 2008-02-08 23:33:26 följande:
    Men vart i Egypten? Sharm el shreik? Hurghada? Eller vart? Är sååå fint där så jag förstår att hon vill dit igen! Hon klarade sig undan sjukdomar? Är ju vanligt att man blir magsjuk och så där nere, skönt om hon slapp det!
    Hurghada å inte en enda dag sjukdom!
    Inte någon av dem å inte det sällskapet de våldgästade heller
    De åkte med solresor
  • Moj Katile
    alisandra skrev 2008-02-08 23:39:50 följande:
    Hittar du ett kommer jag på momangen!
    Sök inte i hylte förrens jag valt min placering!!
  • Moj Katile
    alisandra skrev 2008-02-08 23:43:50 följande:
    Hehe, okej då. =) Vad blir det tror du?
    Vet inte... beror helt på vilka lediga platser det finns i kommunen! Kan vara allt från städ till äldrevården, tekniska sidan, barnomsorg osv osv... Man måste givetvis platsa in me så det är inte bara att vraka och välja! Vi måste ha viss kompetens åxå... TYVÄRR
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!