• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • Mèlie E

glömde berätta en så rolig sak som hände idag hahahha as garvar för mig sj.
    Jo jag ståg o duscha i simmhallen o jag kände att det va sååå jävla många kvinnor!tjejer som glodde tänkte VA FAN HAR DEM ALDRIG SETT en rakad mus el stora häng pattar hahahaha ( tydligen är det INGEN i lkpg som rakar sig längre iallafall dem som simmar där tro mig man tappar hakan jag brukar ej glo deffnitvtinte men man får en SVART skugga ibland bara så där framför dig )  Men sedan när vi står o ska klä på oss så säger sonen
    mamma varför har du ett svart märke på ryggen ( precis vid svanskotan tänkte shit en orakad mus förföljer mig hahahahha) när jag vrider huvudet o kollar så har jag ett JÄTTE STORT illsvart blåmärke konstigt har inte ens märkt att jag slagit mig där. Då fatta jag varför dem glodde, dem tänkte väl o stakaren hennes kille slår henne o tvingar säkert henne raka sig sådär hahahah mm jag vet dåligt skämt men men så blir man när man är trött :)

• alisandra

Ja, det hoppas jag med!

För det börjar kännas lite tungt nu när jag får ge upp dröm efter dröm. Men men.. Så är väl livet!

Hehe, okej. Låter mysigt!

PetraDeliu skrev 2008-01-15 20:11:44 följande:
    hoppas det ordnar sig gumman.precis sp är det ju inte alla som kan kasta upp 80000:- sådär + mer att leva på.haft en lugn dag här och mest passat på att mysa nu när svärmor inte är här
  • PetraD

någon dröm borde ju gå i uppfyllelse... *håller tummarna*

kan inte bujar ta ett lån? sen får han jobba massor för att försörja dig

var mysigt ja

alisandra skrev 2008-01-15 20:19:31 följande:
    Ja, det hoppas jag med!För det börjar kännas lite tungt nu när jag får ge upp dröm efter dröm. Men men.. Så är väl livet!Hehe, okej. Låter mysigt!
  • alisandra

HAHAHAHAHAHA!

Jag tror jag skrattar ihjäl.

Sånt där får du inte berätta för jag kan inte sluta skratta nu och Bujar ligger brevid och sover.

Om jag väcker han blir det ett jäkla liv ska du se!

Hahahaha! Men vad konstigt att du inte lagt märke till att du slagit dig.

Så där kan jag få på brösten!!!!

Jätte konstigt! Fast jag inte slagit mig kan det vara små blåmärlen på ibland.. Ibörjan trode Bujar att jag var otrogen och att dom var sugmärken! HAhahaahaha!

Inte kul.

Mèlie E skrev 2008-01-15 20:18:08 följande:

glömde berätta en så rolig sak som hände idag hahahha as garvar för mig sj.Jo jag ståg o duscha i simmhallen o jag kände att det va sååå jävla många kvinnor!tjejer som glodde tänkte VA FAN HAR DEM ALDRIG SETT en rakad mus el stora häng pattar hahahaha ( tydligen är det INGEN i lkpg som rakar sig längre iallafall dem som simmar där tro mig man tappar hakan jag brukar ej glo deffnitvtinte men man får en SVART skugga ibland bara så där framför dig )  Men sedan när vi står o ska klä på oss så säger sonenmamma varför har du ett svart märke på ryggen ( precis vid svanskotan tänkte shit en orakad mus förföljer mig hahahahha) när jag vrider huvudet o kollar så har jag ett JÄTTE STORT illsvart blåmärke konstigt har inte ens märkt att jag slagit mig där. Då fatta jag varför dem glodde, dem tänkte väl o stakaren hennes kille slår henne o tvingar säkert henne raka sig sådär hahahah mm jag vet dåligt skämt men men så blir man när man är trött :)
  • PetraD

det var säkert tanken hos dem

inte kul OM skulle vara så, men ganska kul ändå om man tänker för det.....

Mèlie E skrev 2008-01-15 20:18:08 följande:

glömde berätta en så rolig sak som hände idag hahahha as garvar för mig sj.Jo jag ståg o duscha i simmhallen o jag kände att det va sååå jävla många kvinnor!tjejer som glodde tänkte VA FAN HAR DEM ALDRIG SETT en rakad mus el stora häng pattar hahahaha ( tydligen är det INGEN i lkpg som rakar sig längre iallafall dem som simmar där tro mig man tappar hakan jag brukar ej glo deffnitvtinte men man får en SVART skugga ibland bara så där framför dig )  Men sedan när vi står o ska klä på oss så säger sonenmamma varför har du ett svart märke på ryggen ( precis vid svanskotan tänkte shit en orakad mus förföljer mig hahahahha) när jag vrider huvudet o kollar så har jag ett JÄTTE STORT illsvart blåmärke konstigt har inte ens märkt att jag slagit mig där. Då fatta jag varför dem glodde, dem tänkte väl o stakaren hennes kille slår henne o tvingar säkert henne raka sig sådär hahahah mm jag vet dåligt skämt men men så blir man när man är trött :)
  • Mèlie E
    PetraDeliu skrev 2008-01-15 20:08:32 följande:
    date i jönköpingMèlie E skrev 2008-01-15 20:02:33 följande:
    va date shit blir nervös brukar alltid göra bort mig hahaha

är alla bjudna?
  • alisandra

Nej, det vill jag inte! Hahahaha!

Men det känns tungt nu.. Usch var ledsen jag var på dagen frut idag. Nu är jag liksom så där vilsn igen.. Vet inte vad jag vill och det känns som jag inte är bra på något typ!

Blir ju och kännas så!

Ja, det behöver man ibland.

PetraDeliu skrev 2008-01-15 20:24:52 följande:
    någon dröm borde ju gå i uppfyllelse... *håller tummarna*kan inte bujar ta ett lån? sen får han jobba massor för att försörja dig var mysigt ja
  • PetraD

självklart

Mèlie E skrev 2008-01-15 20:26:18 följande:

va date shit blir nervös brukar alltid göra bort mig hahahaär alla bjudna?
  • PetraD

GRATTIS!!!!!!!!!

fattar inte varför det står en siffra längst upp som är 7 under det riktiga antalet inlägg

alisandra skrev 2008-01-15 20:20:58 följande:
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!