• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • Mèlie E
    PuMaMoRsAn skrev 2008-01-15 19:58:11 följande:
    Med reservation för ändring så fyller jag i när jag kan!9-10 Nej NEj Nej! 9 feb: Annah10 feb: Annah16 Feb: Annah? Malin(hylte)17 Feb: Annah? malin(hylte)23 Feb: Annah Malin(hylte)24 Feb: Annah Malin(hylte)
    Va kul :)

va är det för tider du skriver om?
  • alisandra

Hej hej tjejer!

Är så besviken nu! Ser inte ut att bli någon utbildning till Hudterapeut. F*n!

Blir så arg att inte detta skitland kan ha en CSN berättigad utbildning som många andra länder har.

Suck!

Vem har 80 000 på fick liksom och pengar att leva och bo av undetiden man pluggar?!

Åh, vilka idioter! Nu måste jag verkligen försöka lösa detta!

Jag vill ju gå den skolan!

Idag har det verkligen varit en seg dag!

Vad har ni tjejer gjort?

• PetraD

oxå reservation för ändring..

(tack malin för att du letade fram listan )

9 feb: Annah, Petra

10 feb: Annah, Petra

16 Feb: Annah? Malin(hylte), Petra

17 Feb: Annah? malin(hylte), Petra

23 Feb: Annah Malin(hylte), Petra

24 Feb: Annah Malin(hylte), Petra

• PetraD

date i jönköping

Mèlie E skrev 2008-01-15 20:02:33 följande:

Va kul :)va är det för tider du skriver om?
  • PetraD

eller om det blir hos annah, strax utanför jönköping

PetraDeliu skrev 2008-01-15 20:08:32 följande:
    date i jönköpingMèlie E skrev 2008-01-15 20:02:33 följande:
  • MmmJennie

Alisandra: Just det ja.. Gilda skolan här i gbg är inte heller CSN berättigad... kom på det nu när jag läste ditt inlägg =( Attans!!!

• Mèlie E
    alisandra skrev 2008-01-15 20:05:55 följande:
    Hej hej tjejer!Är så besviken nu! Ser inte ut att bli någon utbildning till Hudterapeut. F*n!Blir så arg att inte detta skitland kan ha en CSN berättigad utbildning som många andra länder har.Suck!Vem har 80 000 på fick liksom och pengar att leva och bo av undetiden man pluggar?!Åh, vilka idioter! Nu måste jag verkligen försöka lösa detta!Jag vill ju gå den skolan!Idag har det verkligen varit en seg dag!Vad har ni tjejer gjort?
    mm jag vet sådant är skit när det kommer till csn hoppas det löser sig. Kan inte du ta lån på banken o sedan jobba helger o kvällar så gott dte går och bo med nån som också pluggar?

jag har gjort massor kalas o simmat är slut ligger i sängen o plågas av att kolla på den nya Laredoute katalogen som  jag fick idag så mycket snyggt. HATAR KLÄDER!!!:( VILL Ha så mycket
  • PetraD

hoppas det ordnar sig gumman.

precis sp är det ju inte alla som kan kasta upp 80000:- sådär + mer att leva på.

haft en lugn dag här och mest passat på att mysa nu när svärmor inte är här

alisandra skrev 2008-01-15 20:05:55 följande:
    Hej hej tjejer!Är så besviken nu! Ser inte ut att bli någon utbildning till Hudterapeut. F*n!Blir så arg att inte detta skitland kan ha en CSN berättigad utbildning som många andra länder har.Suck!Vem har 80 000 på fick liksom och pengar att leva och bo av undetiden man pluggar?!Åh, vilka idioter! Nu måste jag verkligen försöka lösa detta!Jag vill ju gå den skolan!Idag har det verkligen varit en seg dag!Vad har ni tjejer gjort?
  • alisandra

Nej, ingen av dom som finns i Sverige är ju det, tyvärr.

Super dumt!

Finns en i Danmark, men dit flyttar jag INTE! Hahaha!

MmmJennie skrev 2008-01-15 20:09:23 följande:
    Alisandra: Just det ja.. Gilda skolan här i gbg är inte heller CSN berättigad... kom på det nu när jag läste ditt inlägg =( Attans!!!
  • alisandra

Ja, det kan man verklgen säga!

Men varför kan dom inte ha en utbildning som är CSN berättigad?

Så otroligt korkat!

Får ju inte låna eftersom jag inte har fastjobb och fast inkomst, och det kan man ju inte ha om man ska studera heltid under 1 år.

Haha, jo jag får väll börja sälja burgare på Mc donalds igen, hahaha! Det var grymt kul! Men inget jag vill pyssla med igen.

Och jag vill inte bo med någon främling, jag vill kunna gå naken hemma när jag vill och gå i trosor på mornarna. Hahaha!

Det kan jag ju inte då!

Men jag ska se vad jag kan göra.. Men jag blir verkligen förbannad på detta land för att dom ska vara så jäv*a "speciella" och INTE ha en utbildning som inte är privatägd. GRRR!

Men, det löser sig nog på något vis. Hoppas jag!

Annars ger jag snart upp det här skiten..

Mèlie E skrev 2008-01-15 20:11:30 följande:

mm jag vet sådant är skit när det kommer till csn hoppas det löser sig. Kan inte du ta lån på banken o sedan jobba helger o kvällar så gott dte går och bo med nån som också pluggar?jag har gjort massor kalas o simmat är slut ligger i sängen o plågas av att kolla på den nya Laredoute katalogen som  jag fick idag så mycket snyggt. HATAR KLÄDER!!!:( VILL Ha så mycket
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!