• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • JessyB

Fam Ndreca skrev 2008-01-11 16:25:21 följande:

Nej jag tog inte illa upp, alla har väll saker man inte vill lägga ut hur som helst det är upp till digMen vart har jag blockerat dig??
    På din sida = )
  • micorazón

ojojoj vad ni skriver.. hinner inte med.. sitter här med en tråkig tenta.. O har nyss lämnat Dante till sin pappa. Han ska vara där tills på söndag Vill inte vara utan honom.. tycker det är skitjobbigt. Innan har jag ju lämnat varje helg, men nu är det tre veckor sen o det känns VERKLIGEN tomt här hemma. Mannen jobbar ju också

mmmjennie: heheheheh bilen gick isönder idag hahahahahhaa handbromsarna har fastnat på höger bakhjul o det sitter som stteeeeeeeen. min pappa har svurit där ute i 3 timmar idag. Så imorgon kommer bilhandlaren o hämtar den från malmö med trailer o så ska han fixa den under helgen (byta bromsar bak) o sen lämna den igen på måndag hehehehe Han var väldigt tillmötesgående i alla fall.. skönt det!

Nä, nu i kväll ska jag plugga som attan o käka massa gott. Har köpt hem o ska göra bakpotatis med nån gpd röra. Sen godis o chips o så Let´s dance börjar väl idag????

• MmmJennie

Fam N: Nej nu får dom inte stoppa mera.. o nu är det ju ingen fara heller om han vill komma.. Ja vi har kollat könet o vet att det är en kille.. vet inte riktigt än vad han ska heta.. hihi vi kan inte bestämma oss

JessyB: Tror inte min man hade låtit mig föda på det "vanliga sjukhuset" han menade på privat klinik där nere i såna fall.. men nu finns det INGEN tanke på att jag ska föda där nere..

Vi ska bjuda in hans föräldrar till oss =) håller på med alla papper o så för visum till dom.

Micorazon: Attans bilar! Alltid ska det vara nåt me dom... =( men men nu får ni iaf hjälp imon =) hihi så ni slipper fixa själva =)

• micorazón
    MmmJennie skrev 2008-01-11 19:35:07 följande:
    Fam N: Nej nu får dom inte stoppa mera.. o nu är det ju ingen fara heller om han vill komma.. Ja vi har kollat könet o vet att det är en kille.. vet inte riktigt än vad han ska heta.. hihi vi kan inte bestämma ossJessyB: Tror inte min man hade låtit mig föda på det "vanliga sjukhuset" han menade på privat klinik där nere i såna fall.. men nu finns det INGEN tanke på att jag ska föda där nere.. Vi ska bjuda in hans föräldrar till oss =) håller på med alla papper o så för visum till dom. Micorazon: Attans bilar! Alltid ska det vara nåt me dom... =( men men nu får ni iaf hjälp imon =) hihi så ni slipper fixa själva =)
    vad kul atthans föräldrar ska komma!!!! Ja, det är en del papperarbete för det där. Som tur är så ska Besims syster gifta sig i Tyskland så hennes man ska bjuda dit dem där. Sen tar vi med dem hem en vecka o så flyger dem härifrån hem sen
  • Moj Katile

Hej allisammans!
    Nu har jag pluggat i MÅNGA timmar! Helt slut men va gör man?
    Snart ska jag sova för imorron har jag ju tenta. Måste vara utvilad till dess

Jennie-Ingen bebis?

Alexandra-Inget test?

**Adrian & Alisia-the reason for living!!**
  • alisandra

För att jag inte vill ha barn nu och är jag gravid kommer jag bli förbannad för att jag inte tänker göra abort, och jag vill inte behålla det heller. Eller vi kan inte..
    Det är inte rätt just nu, inte ett dugg! Men jag älskar barn.. Usch, hoppas det är fel!

JessyB skrev 2008-01-11 13:52:05 följande:
    Varför bli arg gumman..??Dem små är juh helt underbara..Hur lång över att du gått ditt BIM då??Kramar
  • alisandra

Hehe, okej.
    Har den skolan bra rykte och så eller?
    Jag har kollat in hemsidan.. Men är lite osäker på hur vi ska lösa det ekonomiskt bara.
    Men det får vi ta den dagen, först måste jag ju iallafall läsa upp mina betyg.
    Tack för all din hjälp!
    Kram och ha en trevlig kväll tjejen!

MmmJennie skrev 2008-01-11 10:12:16 följande:
    God morgon!Alisandra: Känner ingen som går där.. men vet vart den ligger då jag kollade in en utbildning där för några år sedan... tror dom har en hemsida.. www.gildaskolan.se elr nåt, annars bara att googla på den =) Det är ju lättare att få studentlägenhet än vanlig hyreslägenhet.. du kan kolla lägenheter på: www.boplatsgbg.seHa en fortsatt trevlig dag =)
  • alisandra

Hehe, okej. Fast för att vara en "vanlig" bil var det dyrt...
    Är den halvförsäkrad?

Vad bra!
    Då blir det billigare säkert.
    Fast när jag fyller 24 ska vi skriva över den på mig så jag kan börja spara ihop lite bonus också.

micorazón skrev 2008-01-11 16:21:09 följande:
    HEHE nej, billigare eftersom om jag hade varit över 25 hade det blivit runt 2000.... Men men, snart ska den stå på Besim, blir bara några månader till.. sen så
  • alisandra

Nej, fyfan jag blir vansinnig!
    Känns som jag fått vänta en evighet på det där testet!

Trollmoren skrev 2008-01-11 21:58:56 följande:
    Hej allisammans! Nu har jag pluggat i MÅNGA timmar! Helt slut men va gör man? Snart ska jag sova för imorron har jag ju tenta. Måste vara utvilad till dess Jennie-Ingen bebis? Alexandra-Inget test?
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!