Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Men blä kolla hur hon ser ut? För det första borde hon verkligen fixa sina extensions, hon om någon har väl råd och få dom fixade med jämna mellanrum? Men hon ser ut som en jag vet inte vad... Usch, jag har ALDRIG gillat henne! Inte ens innan hon var med i Let`s dance. Hon är så genom korkad.. Hon ger verkligen ordet "dum blondin" ett ansikte, HAHAHAHAHAHAHAH! Blä för henne!

shqiperi82 skrev 2008-02-16 09:32:21 följande:
    det är hon ju inte. tycker de är roliga och goa båda två!! heja linda och daniel!!!
  • alisandra

Vad lugnt det har varit i tråden under morgonen och förmiddagen då. Vad gör ni tjejer?

Själv har jag nyss varit på lång promenad med hundarna och nu ska jag träna lite och sen duscha. En lååååång och varm dusch! Sen ska jag lägga ansiktsmask, håsmask, fila fötter och göra lite manikyr. Måste ju hålla akrylen fräsch tills nästa gång jag ska dit, haha! Mysdag för min del!
    Sen ikväll blir det ju melodifestivalen och bara mys.
    Hoppas denna deltävling är bättre än den förra för den var verkligen grymt PINSAM! Sverige gör kass musikfestival! Usch.
    Aja, synd Carola är med. Hon och Linda Lampenius kan dom bunta ihop och skicka till afghanistan. HAHAHAHAHA!

Diten e mirë!
    Kram.

• alisandra

Nej, men hennes sätt! Urk!

shqiperi82 skrev 2008-02-16 12:45:40 följande:
    jag har alltid tyckt illa om henne med innan men hon är så rolig på något sätt. har helt ändrat uppfattning av henne. Hon var mycket i jönköping innan och var tillsammans med en hockeyspleare från HV. Min mamma såg henne då på maxi och hon var liten och tog inte mycket plats alls... hihihi...
  • alisandra

Ja, jag vet inte vad det är... Men hon är mest störig! Och inte snygg heller för den delen..

shqiperi82 skrev 2008-02-16 12:48:03 följande:
    nej jag håller inte med dig. tycker hon är lite gulligt tokig isåfall, men hon e ju finsk... hihi... skojar bara!!
  • alisandra

Jag kommer blli skit förbannad och besviken om det inte blir av nu! Dom kan ju inte hålla på och ändra helatiden! Åh..

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-16 12:56:25 följande:
    Jag har inte en aning vilken tid. på 5ans text tv så stod det igår att det inte var hlt klart. Dini sa att han hört detsamma på P3 inatt när han jobbade Bara håll tiummarna att det verkligen blir imorgon!!!!Det lär de nog berätta rätt så tidigt isåfall!!
  • alisandra

Camilla har du kollat in Ole Henriksen produkterna? Sitter med en av ansiktsmaskerna nu. Ser ut som ett spöke! Haha!

• alisandra

Hehe, okej. Du kommer inte ångra dig. Deras produkter är som guld för hyn, man blir helt perfekt i hyn! Jag har en sån där apparat som hudterapeuter har och kör med i ansiktet, den är också super bra! Blir precis samma som du går till skönhetssalongen och gör, fast gratis. Haha!

Ska bli spännande och se vad du tycker dom deras produkter!
    Hoppas du kommer gilla dom lika mycket som mig.
    Jag är helt besatt, har bara Ole Henriksen nu, haha.

Jag köpte hårmask hos frissan, gud vad bra den var!
    Har precis sköljt ur den. Men nu sitter jag med ugly mask in the face. Haha! Älskar och hålla på med sånt här!

micorazón skrev 2008-02-16 14:04:43 följande:
    japp, kollade igår..men jag behövde ju dem idag, men NÄSTA gång ska jag beställa därifrån, fanns en mASSA bra saker där juuu! Köpte vanliga från HM nu, det får duga.. har även köt hårinpackningar o hudkrämer Ska bli såååå skönt! Är sugen på att göra det nu, men ska vänta lite haha
  • alisandra

Denna har jag nu:
    www.eleven.se/ole-henriksen-blueblack-berry-enzyme-mask-2783.html

Denna är också bra!
    www.eleven.se/ole-henriksen-firm-action-mask-2695.html

Denna använder jag varje dag! Super bra, den med.
    www.eleven.se/ole-henriksen-apricot-cleansing-lotion-2676.html

Bra att förbygga med!
    www.eleven.se/ole-henriksen-truth-serum-collagen-booster-2692.html

Sån har jag! Super bra.
    www.eleven.se/laica-facial-sauna-2859.html

Här är rengöringsapparaten jag pratade om. Super bra!
    www.eleven.se/8-i-1-ansiktsrengoring-och-manikyr-761.html

Det där är lite av dom jag har, jag köper allt mitt från Eleven eller den sidan jag skickade till dig igår.

• alisandra

Håller tummarna stenhårt! Men jag tror inget förrens det är av, dom har ju sagt frut också..

shqiperi82 skrev 2008-02-16 14:51:08 följande:
    Ja nu står det ju på alla text tv att det blir imorgon iallafall!!! Yes!!!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!