Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Googla lite, finns massa olika!

shqiperi82 skrev 2008-02-14 17:11:24 följande:
    e jag seg eller vad e en lovebox??
  • alisandra

Lite dirrty kanske, men inte snusk! Haha!

shqiperi82 skrev 2008-02-14 17:21:06 följande:
    alisandra kom bara upp masa konstoga saker? e det snusk eller? hehehe
  • alisandra

Han åt utan! Frågade inte ens efter bröd. Haha!

PetraDeliu skrev 2008-02-14 19:47:08 följande:
    lycka till utan bröd
  • alisandra

Åh! 3 rätters middagen jag lagade blev succé! Han blev så glad Bujar, och gott var det också. Nu är vi proppmätta! Usch.
    Gud vad goda jorgubbarna var! Smakade precis som på sommaren, mums.

Fick ju 20 röda rosor med blombud idag på morgonen och när han kom hem hade han köp ett presentkort på ansiktsbehandling och make up rådgivning på Make up store! (Som jag velat gå på super länge!) Efter rådgivningen får du välja smink för 500kr ur deras sortiment! Lääääängtar!
    Är ju så svårt och veta vilka färger man passar i så det ska bli kul och se vilka hon säger, säkert tvärtemot vad jag brukar ha! Haha!

Nu ska vi kolla en film Bujar har hyrt, sen bara mysa!
    Ha en trevlig kväll tjejer!

Kram på er alla!

• alisandra

Ja! Trode jag aldrig om honom.. Kul och bli så överraskad!

PetraDeliu skrev 2008-02-15 01:19:32 följande:
    vilken härlig kväll ni verkar haft och vilken fin present du fick av han!!!
  • alisandra

Precis. Den och INGEN annan finns och kommer finnas i deras hem och hjärtan.

Tack!
    Hoppas ni med får det!
    Kram.

amorsita skrev 2008-02-14 22:07:07 följande:
    Fam Ndreca skrev 2008-02-14 14:06:20 följande:
    formellt är det så ja. men ärligt så tror jag att alla albaner skiter i den nya flaggan.det finns bara en flagga för dom.hoppas ni alla får en trevlig dag på söndag!
  • alisandra

Hon ligger nog och snusar bebis!
    Får vi hoppas. Eftersom hon inte varit inne på ett bra tag..
    Hoppas allt har gått bra bara!
    Men det tror jag! Läääängtar tills hon kikar in här igen!

Ditsy skrev 2008-02-14 23:14:26 följande:
    Hej Girls det var ett tag sen.. Händer nåt kul här?Måste fråga om ni vet något om Jennie.. hon skulle ju föda snart
  • alisandra

Mirëmëngjes tjejer!

Vaknade för 1 timme sedan, har verkligen sovit ut ordentligt idag. Skönt! Tog en låååångdusch och nu ska jag och hundarna ut på en långpromenad vid sjön, så fint väder idag! Solen skiner och det är varmt ute! Vår vår vår!

Sen ska jag hem och tvätta lite, dammsuga och sen måste jag och handla lite. Tror jag ska laga lite pite tills ikäll eller den där chipsgratängen om jag kan få en rapport av Petra?
    Haha.

Sen blir det bara en lugn dag, Bujar slutar vid 18 och då ska vi bara mysa och se nån film. Tror vi har typ 14st filmer vi laddat ner men inte sett än. Haha! Ändå har vi hyrt några, hur dum får man bli? Aja, ska se nån av dom iallafall.

Nu ska jag kila, Ting och Hajen sitter och gnäller vid mina ben och Ting fjäskar som en galning för hon vill ut. Lijiang har till och med hämtat mina skor. Men Hajen han sover fortfarande i korgen! Han märker inget alls! Förrens vi börjar gå ner för trappen, han är så rolig!

Ditën e mirë!
    Kram.

• alisandra

Hehe, okej! Ja, dom är helt knäppa! Speciellt hajen! Haha!

PetraDeliu skrev 2008-02-15 13:49:47 följande:
    då får du nog göra pite för ingen rapport av mig inte. blev inget sånt smarrigt här igårfår göra det snaaartsugen på pite också. kanske ska passa på.. roliga hundar ni har
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!