Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Ja! Gör det.

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:46:39 följande:
    annars hotar jag han med min bujar
  • alisandra

Du är så välkommen hit!
    Alltid kul med nytt folk!

amorsita skrev 2008-02-14 00:47:00 följande:
    ahh jag ser min kära man som en hockeyklubba jämta din man.nej nej gud nej vi bor inte på råslätt. vi bor i stan.nej jag känner ingen i denna tråd, vet knappt hur jag hittade hir. men ni verkar ju trevliga. =)
  • alisandra

Nu ska jag och Bujar lägga oss.

Ha det bra tjejer!
    Naten e mirë! Kram på er!

• alisandra

Mirëmëngjes tjejer!

Åh, vad skönt jag har sovit inatt! Känner mig helt utvilad, skönt! Nu ska jag ta med hundarna på en lånpromenad, finns en jätte fin gångstig efter sjön där vi bor som man kan gå runt, tar ca 1 timme och är så fint där!

Sen ska jag städa hela huset.. Damma, dammsuga, torka golv, och göra rent tvättstugan. Ser för jävlig ut! Usch.

Sen ska jag väl handla det sista till ikväll.
    Ska bli så mysigt. Hoppas maten blir bra! Haha!

Nu frågar jag en sista gång om ni ska göra något speciellt idag på alla hjärtansdag? Ingen som ville svara frut.

Jeta: Vad har du sysslat med på morgonen? Haha!
    Antar att du jobbar? Eller?

Ditën e mirë tjejer!
    Kram.

• alisandra

Ringde nyss en tjej från Euroflorist och frågade om jag var hemma för hon hade ett blomsterbud till mig.
    Vart super förvånad! :-O Och jag sa att jag var hemma, efter knappt 10min ringde det på dörren och en tjej kom med en SUPER fin bukett med 20 röda rosor!!!!!
    Från Bujar! Vart så förvånad! Lilla gullegrisen, haha!

Jag har inte köpt något till honom, haha.
    Men jag ska snart gå upp till stan sen och kolla om jag hittar något till honom. Vi får se.

Nu måste jag iallafall ut med hundarna.
    Tur jag inte hann gå ut med dom, för då hade jag missat hennes samtal. Och det ville jag ju INTE!

• alisandra

Heeeej!

Ja, inte ofta man är det när man vaknar..
    Förstog nästan det. Går det bra?

Gulligt av dig! Jag har ingen aning vad jag ska köpa.
    Fick ju så dåligt samvete nu när han skickat efter blomsterbud till mig, så måste kika lite sen.

Vad köpte du till Arti? Nyfiken jag är!

Ha en bra dag! Jobba & slit! Haha!

Jeta skrev 2008-02-14 10:12:19 följande:
    Hejsan! Skönt att du känner dig utvilad Jag arbetar.... hahahaha MEN JA det gör jag IBLAND Idag skiner solen över vackra Växjö så jag ska sluta lite tidigare, åka och hämta Arti och sedan ska vi ut en runda på stan och fika och handla något till mannen det blir nog kalsonger med små hjärtan på (hoppas jag hittar) (har redan handlat till Arti). Sedan ska vi köpa nåt gott till fikat med mannen ikväll. Han arbetar till 18.00.Nehepp nu ska jag göra mig förtjänt av min lön
  • alisandra

Grattis & ha en mysig alla hjärtans dag!

• alisandra

Åh, vad skönt och sova ut! Och härligt och vakna brevid sin son. Gulligt!

Ja, det var skönt! Men lite kallt blåser det nere vi sjön.
    Men åh så fint väder!

Tack gumman! Det tror jag din med blir.
    Du får rapportera sen!

Vi får hoppas på helgen.

Ha en bra dag du med! Puss!

PetraDeliu skrev 2008-02-14 11:15:07 följande:
    hej!!!!!!!fick sova till 10,30 idag och då vaknade jag av att min lille son låg och bara tittade på mig (ingen annan vaken än, men när som gissar jag)låter skönt med en sån promenadtänkte försöka få med mig någon ut sen, men önska mig lycka till maten din kommer bli jättebraha en HÄRLIG daginget speciellt här tyvärr.. men helgen... (hoppas jag)KRAM
  • alisandra

Ja, vart verkligen förvånad!

PetraDeliu skrev 2008-02-14 11:19:02 följande:
    vad GULLIGT gjort av han!!!!!de har verkligen sina sidor
  • alisandra

Jag vill med ha en bebis!
    Och massa härliga ungar! Vad ska ni hitta på idag då?

Vad bra, du ska få rapport av mig med!
    Puss!

PetraDeliu skrev 2008-02-14 11:23:08 följande:
    mm, verkligen skönt. härligt att vakna så. han hade väckt bujar också genom att röra hans arm.. hihi gjort flera ggr senaste veckannuu vaknade barnen. fast diar sa"jag ska sova igen" *tvivlar*han kom bara upp för att säga "det är sommar nu" hihivar runt noll grader här så inte så varmt som det ser ut. men fiiint är detdu ska absolut få en rapportpuss
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!