• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • Moj Katile

Camilla jo visst hade det säkert hjälpt NÅGON och jag tycker det är jättebra att kommunen väljer att investera så i dem MEN ajg vet inte om jag-som känt dessa människor sen JAg va liten vill ha det ansvaret.
    Dinis familj var åxå chockade över att adrian är sååå snäll å lyssnar direkt när jag säger till FAST jag inte slåt han något.
    Dinis svägersna pucklar på sina ungar som farao å de är värsta huliganerna till exempel.

**Adrian & Alisia-the reason for living!!**
  • micorazón

sitter o letar bil.. MÅSTE ha en ny.. har en sån skrotig bil med bara två dörrar nu ju en Nissan Sunny... GAMMAL!

Mamma o pappa har spnsrat oss med 20 000 o vi har 10 000 själva. Ska vara en familjebil. Just nu lutar det åt en Renault Scenic. Ser ok ut och stor inut, BEHÖVS med två barn, vagn o rottweiler.

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • alisandra

Vart kollar du? Blocket eller?
    Tänkte om du vill ha lite hjälp och kika lite efter någon bra.. Men hur långt kan ni tänka er att åka för att köpa en?

micorazón skrev 2008-01-06 16:52:45 följande:
    sitter o letar bil.. MÅSTE ha en ny.. har en sån skrotig bil med bara två dörrar nu ju en Nissan Sunny... GAMMAL!Mamma o pappa har spnsrat oss med 20 000 o vi har 10 000 själva. Ska vara en familjebil. Just nu lutar det åt en Renault Scenic. Ser ok ut och stor inut, BEHÖVS med två barn, vagn o rottweiler.
  • alisandra

Tjejer.. Jag måste be er om hjälp!!!!!!!

Min mens är VÄLDIGT sen.. Och jag är jätte orolig för att jag kansnke är gravid. Och Bujar tjatar helatiden om jag har fått mens eller inte, kan ju vara därför också.
    Den kanske är sen för jag stressar upp mig och så.
    Men vet ni om man kan beställa grav.test på internet och få hem i brevlådan. Jag kan inte gå och köpa på apoteket eftersom nästan hela min släkt och vänner jobbar där, haha.
    Då blir det ett jävla liv i luckan, och det vill jag ju inte!
    Kanske ni förstår? Haha.

Hoppas INTE! Då dör jag.

• Mèlie E
    alisandra skrev 2008-01-06 18:47:01 följande:
    Tjejer.. Jag måste be er om hjälp!!!!!!!Min mens är VÄLDIGT sen.. Och jag är jätte orolig för att jag kansnke är gravid. Och Bujar tjatar helatiden om jag har fått mens eller inte, kan ju vara därför också. Den kanske är sen för jag stressar upp mig och så.Men vet ni om man kan beställa grav.test på internet och få hem i brevlådan. Jag kan inte gå och köpa på apoteket eftersom nästan hela min släkt och vänner jobbar där, haha. Då blir det ett jävla liv i luckan, och det vill jag ju inte!Kanske ni förstår? Haha.Hoppas INTE! Då dör jag.
    Oj då förstår jag att du inte vill dit om inte du vill åka til Borlänge hehe.

Jag köpte grav test i Ludvika när misstänkte att jag va me barn :)

här har du en bra sida me billiga grav test: http://www.med24.se/hemmatester/graviditetstest/index.php/cPath/44_45?osCsid=cc6067771f22c97a1597a60c61acd5c8
  • Moj Katile

Vår dag idag! Dottern tyckte inte det va kul att sitta själv i bebispulkan vi köpt speciellt för henne så hon fick ssitta i tryggheten hos storebror!
    Hon va skiträdd för snön. Blev hysterisk om vi kom nära med den och vill ebara vara i famnen hela tiden

uppdaterat med massa kort nu på spridda platser i mitt galleri bla på julafton
    **Adrian & Alisia-the reason for living!!**
  • alisandra

Hehe, nej det känner jag inte heller för eftersom mitt ex jobbar där, haha. Fast det vore nästan bara KUL! Haha.
    Tur man har humor iallafall!

Okej, då ska jag fan beställa därifrån.. Hoppas hoppas INTE!

Tack för hjälpen Melie!
    *Stor kram*

Mèlie E skrev 2008-01-06 18:50:58 följande:

Oj då förstår jag att du inte vill dit om inte du vill åka til Borlänge hehe.Jag köpte grav test i Ludvika när misstänkte att jag va me barn :)här har du en bra sida me billiga grav test: www.med24.se/hemmatester/graviditetstest/inde...
  • Mèlie E
    alisandra skrev 2008-01-06 20:02:54 följande:
    Hehe, nej det känner jag inte heller för eftersom mitt ex jobbar där, haha. Fast det vore nästan bara KUL! Haha.Tur man har humor iallafall!Okej, då ska jag fan beställa därifrån.. Hoppas hoppas INTE!Tack för hjälpen Melie! *Stor kram*Mèlie E skrev 2008-01-06 18:50:58 följande:
    a ha glömmer att ludvika borna känner många även i Borlänge:)

Det va så lite så:)

Kram*
  • Jeta

hehe ne men gumman, då kanske vi blir gravida samtidigt hehe nee men skulle ni bli glada om du blir gravid???

alisandra skrev 2008-01-06 18:47:01 följande:
    Tjejer.. Jag måste be er om hjälp!!!!!!!Min mens är VÄLDIGT sen.. Och jag är jätte orolig för att jag kansnke är gravid. Och Bujar tjatar helatiden om jag har fått mens eller inte, kan ju vara därför också. Den kanske är sen för jag stressar upp mig och så.Men vet ni om man kan beställa grav.test på internet och få hem i brevlådan. Jag kan inte gå och köpa på apoteket eftersom nästan hela min släkt och vänner jobbar där, haha. Då blir det ett jävla liv i luckan, och det vill jag ju inte!Kanske ni förstår? Haha.Hoppas INTE! Då dör jag.
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!