• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • micorazón

hejhej!!!!

jeta: lycka till med babyverkstán Snart så... du får nog en 08 leona du med ska du se! Här håller vi fast viden Arjijeta

Idag har vi bestämt oss - vi ska köpa en bil på onsdag!!!!!! WOHOOOO! Ska bli sååååå underbart med fyra dörrar.... som en dröm! haha O lastutrymme för bebisvagnen sen också!  Så nu har vi snart en Renault Megane Scenic.. Den har dock inte AC så det blir en ny bil innan vi bilar ner till Kosovo...

kram på er! nu ska jag in till stan med sonen o fika lite!

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • alisandra

För då kommer han säkert och tro att jag har lurat honom eller något sånt sjukt, vilket jag ABSOLUT inte har.
    Jag vet hur han funkar den där Bujar, och dom är ganska speciella dom där Bujar, eller hur Petra?
    Haha, skoja lite! Men han skulle bli arg, jätte arg! På mig.

Hehe, ja men din man vill ju ha barn. Då är det ju ganska stor skillnad. Min vill inte ha barn just ni iallafall.
    Men det visar sig... Hoppas jag inte är med barn för jag kommer inte kunna göra abort eftersom jag hellre skulle dö själv.
    Bläää... Jobbig sits!
    Och det gör ju inte saken bättre att jag drömmer om bebisar och graviditeter helatiden, haha.
    Helt sjukt!

Haha, det där lät kul! Kör på Jeta!
    Lycka till med Leona.
    Så fint namn! *håller tummarna för er, eller ja dig, haha*

Jag har inte hört något ifrån dom än, så jag vet inte!
    Men jag håller tummarna!
    Jag har inte sökt några fler jobb eftersom det inte finns några jobb och söka! Blir så förbannad!
    Snart blir det nog fan en flytt till Jönköping eller någonstans runt omkring där.

Jeta skrev 2008-01-07 08:31:45 följande:
    Varför skulle han bli arg då?? inte på dig väl hoppas jag?? ni är ju ändå två om situationen hehe. Här försöker jag bli gravid utan att mannen vet om det hehe, han har INGEN aning hehe. Men han skulle bli överlycklig om jag blev gravid. Har ju ägglossning dessa dagar så det är full fart på mig hahaha mannen sa häromdan.... vad har flygit i dig älskling hahaha!!! ooohhhhh längtar tills jag får ett plus... måste fundera hur jag ska berätta det för han sen juhh... tips???Hoppas du får jobbet du sökte då, har du sökt nåt mer??
  • alisandra

Jag kommer också! Klarar inte av denna pisshåla, blä...
    Finns inga jobb ju Som jag vill ha iallafall, haha!

funbun skrev 2008-01-07 14:04:22 följande:
    skojar du med mig!!! vad fan jag flyttar och jobbar hos er istället
  • MmmJennie

Hej hej flikkor!

Än så länge ingen bebis... bara mensvärk o lite SD som kommer o går.. men men vi får se..

Micorazon: Roligt att ni hittat en bil som ni vill ha som ni ska köpa =) Älskar allt med bilar, tycker det är så intressant me bilar =)

Mitt bästa jobb jag haft var ju på volvo, jobbade där som montör, så hehe har ju vart me o byggt volvo som rullat ut 07 o 08 =)

• Albu

hallo tjejer!

Allt bra med er? Själv har jag precis kommit hem fran jobbet, hade mkt att göra..

• alisandra

Hej tjejer!

Snart blir jag nog avstängd härifrån eftersom jag har "härjat" lite i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m28539422.html

HELT JÄVLA SJUKT!

Jag får inte diskutera om vad jag tycker om dett utan att bli anmäld, men dom där idioterna får starta tråd efter tråd om vad dom tycker om Muslimer och utlänningar.
    Att man inte kan anmäla det! Nej, det tycker FL själva är okej!
    Blir så jävla förbannad på alla jävla halv nazzar och razzar!

Hoppas det gick och länka till tråden så ni själva kan se!
    Vilken idiot!

GRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Jeta

nu ha rjag kommenterat där blir rasande på dem idioter som är så trögga!!

alisandra skrev 2008-01-08 00:16:03 följande:
    Hej tjejer! Snart blir jag nog avstängd härifrån eftersom jag har "härjat" lite i denna tråd.www.familjeliv.se/Forum-5-172/m28539422.htmlHELT JÄVLA SJUKT!Jag får inte diskutera om vad jag tycker om dett utan att bli anmäld, men dom där idioterna får starta tråd efter tråd om vad dom tycker om Muslimer och utlänningar.Att man inte kan anmäla det! Nej, det tycker FL själva är okej!Blir så jävla förbannad på alla jävla halv nazzar och razzar!Hoppas det gick och länka till tråden så ni själva kan se!Vilken idiot!GRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jeta

Allt bra med mig iallafall. Börjat jobba nu efter att ha varit ledig 2½ vecka. Känns tuuuungt haha men jag älskar mitt jobb så det är roligt att vara tillbaka!

Albu skrev 2008-01-07 23:53:17 följande:
    hallo tjejer!Allt bra med er? Själv har jag precis kommit hem fran jobbet, hade mkt att göra..
  • shqiperi82

wihi.... idag på morgonen var vi feberfria hela familjen för första gången på nästan 2 veckor!! Hoppas det håller sig så!!

Hoppas ni har det bra tjejer!! KRAM

• Moj Katile
    funbun skrev 2008-01-07 14:04:22 följande:
    skojar du med mig!!! vad fan jag flyttar och jobbar hos er istället
    haha nix allvarligt talat
    Hylte kommun ligger 2a bland högsta löner för personliga assistenter i hela sverige
    Vi ligger högre än uskerna!
    JÄTTEBRA!!! hahahahahahaha
    **Adrian & Alisia-the reason for living!!**
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!