• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

jo, det kan du ju verkligen bedömma själv efter så lång tid

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-08 20:13:00 följande:
    Jo jag har gluten i huden ju å nu har jag förmodligen fått i mej något som är fel. Färst är det blåsor som kliar å sen bblir det sår som kliar å tillslit har man mer sår än normal hud. DÅ får man hjälp!Fast idag va jag hos en lä'kare som va KANON!! Han skrev ut för ett år till mej å sa att jag borde kunna bedöma själv efter 10 år om jag behöver kortison eller inte!
  • PetraD

grattis till din mans nya jobb

Albu skrev 2008-02-08 20:43:42 följande:
    Halla tjejer! Har precis kommit hem fran jobbet, är helt slutkörd, hade jätte mkt att göra idag..men nu har jag äntligen helg Imorn ska vi käka ute, och det är jag som bjuder för min man har blivit restaurangchef pa hotellet, egentligen borde ju han bjuda som fatt mer lön..hahahahhahahHar Jennie fatt bebis??Jeta: Vad skönt med en barnfri helg Alisandra: Hoppas det gar bättre med din farmor!! Har du sökt in till utbildningen, hudterapeut??Nästa vecka har jag bokat tid pa hotellhögskolan, ska bli spännande Kraaaaaam
  • PetraD

köpekakor är inte fel

tårtan låter jättegod

micorazón skrev 2008-02-08 21:04:20 följande:
    alisandra: jag ska göra lite drömmar o sen blir det köpekakor hehe Bellerina o chokladflarn o de där vanliga goda! Jag ska göra en vanlig gräddtårta med daim o kiwi ovanpå o bannkräm i.. NU ska jag lägga mig o vila, supertrött! kramkram
  • PetraD

det skulle jag velat höra

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-08 21:13:27 följande:
    Igår sjäng jag (malin den tondöva) Inför 50 pers på ålderdomshemmet här i hylte!
  • PetraD

kul
    hur har hon haft det??

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-08 21:13:50 följande:
    Idag komemr mamma från egypten! Kul kul kul!!
  • PetraD

hoppas den håller längre nu då

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-08 21:14:21 följande:
    Idag hämtade jag en ny bil! "ny" innebär volvo 940. En -91a!
  • PetraD

ha det super!!

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-08 21:14:57 följande:
    Imorron ska mina barn sova hos min far å jag å malin(misspufflan) ska ut å ha lite rajtan tajtan!
  • PetraD

typiskt
    tycker synd om dig så som du kämpat

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-08 21:16:24 följande:
    Jä-la skit!!!!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!